Kada Lobi poveže prave ljude dešavaju se ozbiljne promene

Kao što je stajala do sada, deponija na Besnom Foku stoji i dalje. Niko još nije pronašao pravo rešenje, a ljudi koji žive u njenoj blizini i dalje trpe.
Kao što je stajala do sada, deponija na Besnom Foku stoji i dalje. Niko još nije pronašao pravo rešenje, a ljudi koji žive u njenoj blizini i dalje trpe.
Da je prema onoj dečijoj bilo bi kocka do kocke – kockica. Ali na žalost to u opisu situcije koji sledi nije slučaj.
Gužve na stajalištima i autobusima u jutarnjem špicu na liniji 85 su svakodnevna pojava posebno kada deca idu u školu. Autobus na liniji 85 često je „dupke pun“ na trećoj ili četvrtoj stanici od početne, što znači da oni koji čekaju na Zrenjaninskom putu kod Panonije ili Malog Zbega često moraju na silu to da
U više navrata smo pisali o katastrofalnom stanju u novom parkiću u Borči i očigledno je da nadležni ne žele da se upuste u rešenje pomenutog problema.
Kad hoćemo, sve možemo, a kad se udružimo onda to zaista može da bude za svaku pohvalu. U predhodnoj godini smo započeli sa još jednim u nizu lobiranjem a sve u cilju poboljšanja uslova naših žitelja sa Leve obale Beograda. U ovom konkretnom slučaju reč je o našim najmlađim sugrađanima i Osnovnoj školi Olga Petrov
Sugrađani koji su prolazili obilaznicom u večernjim satima su mogli primetiti da kako dani prolaze sve manje svetiljki sija na obilaznici i Pupinovom mostu.
Usled obilnih kiša ovog leta, preranog dolaska proleća, vegetacije koja prosto buja, još malo ćemo živeti kao ljudi iz prašuma Amazonije.
Pančevački most – jedan od najstarijih mostova u Beogradu i do skoro jedini preko Dunava. Most preko kog svakog dana prolazi više hiljada ljudi. Most koji spaja naselja leve obale Dunava sa ostatkom Beograda. Upravo taj most bio je skoro cele godine neosvetljen na jednom svom delu. Tačnije u smeru iz grada ka levoj obali prva polovina
Na našu zajedničku inicijativu, građana leve obale, Beogradske hronike i Novosti uspeli smo da dobijemo bolju signalizaciju kod petlje Zbeg. Prošle nedelje smo pisali o katastrofalni uslovima Zrenjaninskog puta kod novoizgrađene petlje Zbeg i povećanom broju saobraćajnih nesreća. Na toj deonici puta kolovoz je u očajnom stanju, horizontalna signalizacija je loša, vertikalna signalizacija nije postoja
Još jedno naše lobiranje u nizu, još jedna borba sa vetrenjačama. Potraga za nadležnima i pokušaji da navedemo (ako pronađemo) nadležne da urade svoj posao za koji su plaćeni. Ovog puta radi se o lobiranju u vezi sa pucanjem cevi na novoj pijaci u Borči. Nećemo da ponavljamo o čemu je reč. Detalje možete pročitati
Stanovnici naselja na levoj obali Dunava upoznati su sa stanjima u kojima se nalaze zgrade lokalnih institucija ali stanje u kome se nalazi ogranak Osnovne škole „Olga Petrov“ u Kovilovu zaista je sramotno.
Problem sa stajalištem „Sebeš mokri“ ponovo privlači pažnju nakon što je u četvrtak kiša prekrila levu obalu.
Samo par pljuskova prouzrokovalo je nove i podsetilo na stare probleme na levoj obali. Vrtiću „Mimoza“ ne može da se priđe bez ribarskih čizama i čamaca a sad je ugrožen i novi park u Borči.
Od 1. oktobra počinje primena novog tarifnog sistema prema kom će grad biti teritorijalno i cenovno podeljen na četiri jasno definisane zone. Novi tarifni sistem donosi pravedniji odnos cena za sve korisnike javnog prevoza čime će 80 % stanovnika Beograda plaćati niže cene karata – zvanično obaveštenje Direkcije za javni prevoz Beograda. Borča, kao najveće prigradsko naselje
Još jedno naše Lobiranje, po svemu sudeći, potrajaće malo duže. Na prvom koraku – u potrazi za nadležnima, zapelo je! Nedavno smo objavili članak na ovu temu, o problemu curenja vode iz cevi koja je pukla na novoj pijaci u Borči. Kao što smo i napisali, kontaktirali smo JKP „Beogradski vodovod i kanalizacija“ sa upitom nadležnosti. Odgovor