Gužve na stajalištima i autobusima u jutarnjem špicu na liniji 85 su svakodnevna pojava posebno kada deca idu u školu.
Autobus na liniji 85 često je „dupke pun“ na trećoj ili četvrtoj stanici od početne, što znači da oni koji čekaju na Zrenjaninskom putu kod Panonije ili Malog Zbega često moraju na silu to da čine.
Međutim, ima jedan mali problem a to je da nisu svi snažni i jaki da se bore sa gužvom i stoje „na vratima“ do Zemuna, što možete videti na slikama koje nam je jutros poslala sugrađanka Ivana.
– Dok dočekaš 85 možeš da osediš. U špicu je nemoguće ući u autobus, čekam ga 20 minuta i onda ne uspem da uđem, pa čekam sledeći još 20 minuta. Da li je moguće da ne možete bar u špicu da uvedete dodatna vozila – napisala je Caca.
Pored gužvi često se dogodi da se određeni polazak nerealizuje što automatski znači kolaps na liniji tokom celog dana.
Linija 85 od kako je uvedena nakon otvaranja Pupinovog mosta je odmah zaživela među građanima koji je redovno koriste.
Jedna od anegdota vezana za 85-icu je da ujutru građani putuju „kao rode“. Na jednoj nozi!
Pored nas, građana leve obale, istu su zavoleli i građani Zemuna, Novog Beograda i Banovog brda, ali i njima smeta mali broj polazaka.
– Danas sam radio u Maxiju u Borči i imao sam priliku da se jutros vozim 85, situacija nalaže da mora da se pojača u špicu, od stanice „Milutina Milankovica“ do Borče je bilo kritično za ulazak, koliko god da su ljudi izlazili duž Ugrinovačke i Zemunske bolnice, linija mora da radi u povećanom kapacitetu, barem u špicu ispod 10 minuta. Pupinov Most je prešlo nas 80 u autobusu oko 6:50 i to nije zezanje – komentarisao je Dragan na sajtu Busevi.com
Očigledno je da svi vole pomenutu liniju, ali svima smetaju gužve jer nema dovoljno autobusa i polazaka.
Red vožnje uklesan u kamen
Ono što nam najviše smeta jeste da se red vožnje koji su nadležni iz Sekretarijata za saobraćaj osmislili u decembru 2014. godine koji je izmenjen u martu 2015. godine ne razlikuje od današnjeg. Uporedite sami na slici ispod.
Prema prvom redu vožnje bilo je ukupno 69 polazaka iz Borče tokom radnog dana a prema izmenjenom i trenutnom 71 polazak sa sličnim intervalom u špicu od 13 ili 14 minuta.
Na osnovu ovoga možemo zaključiti da su nadležni bili vidoviti koliko će ljudima značiti pomenuta linija ili da jednostavno ne žele da se „pozabave“ pomenutom linijom i ignorišu česte sve sugrađane.
Zato ovim putem pozivamo Sekretarijat za saobraćaj, Direkciju za javni prevoz, GSP Beograd i Opštinu Palilula da reaguju, izvrše monitoring i uvedu još nekoliko polazaka u špicu na liniji 85!!!
Ja ne znam zasto prave tako dugacke linije, pa to automatski podrazumeva nepostovanje reda voznje.Autobusi upadaju u guzve, putnici cekaju….Treba uvesti samo jedan autobus koji prelazi most, od Borce do Zemuna i da se odmah okrece nazad, to je pun pogodak, a ne ovakav nacin.
Kada bi izasli iz autobusa svi koji su bez karte, bilo bi mesta za sve
Trebalo bi uvesti novu liniju Borča 3 – Zemun /Gornji grad/, ili Borča 3 – Novi Beograd /Paviljoni/ (ranije Pohorska), koja bi išla ulicom Cara Dušana, trenutna linija je predugačka
Nadležni u Direkciji za javni prevoz treba da se ozbiljnije pozabave redom voznje na liniji 85. Treba uraditi detaljnije ispitivanje i analizu i povećati broj vozila u popodnevnim satima (od 17 časova) jer u Zemunu i Novom Beogradu 90% firmi ima radno vreme od 9-17h .
Treba pojacati broj polazaka linije 85 u momentima kad je spic kad ljudi cirkulisu …na pet minuta da idu ,a ne na 20min…I jos ako ne uspe da se udje onda je to 40 minuta cekanja autobusa u 21 veku ….nepravedno prema ljudima koji kupuju markice I karte ….autobus se napuni jos na trecoj-cetvrtoj stanici tako da ljudi sa Zrenjaniskog puta koji zele da udju je lutrija
Bar u spicu povecati liniju 85. Kasnimo na posao jer I redovno vreme ne postuje