Sugrađani koji su prolazili obilaznicom u večernjim satima su mogli primetiti da kako dani prolaze sve manje svetiljki sija na obilaznici i Pupinovom mostu.
Već neko vreme je na obilaznici u mraku bio deo puta u dužini od 200 metara kod nadvožnjak Borča – Kovilovo i deo u dužini 400m kod mostića gde se završava nedovšena biciklistička traka..
Od pre nedelju dana je polovina Pupinovog mosta sa naše strane i dobar deo puta u dužini skoro jednog kilometra takođe ne osvetljen.
Da bi pre par dana kompletna Zrenjaninska petlja, od nadvožnjaka Zbeg do suženja puta ka Padinskoj Skeli, ostala bez ulične rasvete.
Obratili smo se JKP „Javno osvetljenje“, komunalnom preduzeću koje je odgovorno za rasvetu u glavnom gradu.
Naravno odgovor nismo dobili. Mada isti već znamo – da oni još nisu nadležni jer su Pupinov most i pristupna saobraćajnica još u garanciji pa je odgovornost na izvođaču radova.
Garancija je data gradu, nadležna služba grada za rasvetu je JKP „Javna rasveta“ što znači da je dovoljno da se obratimo nadležnima.
Na njima je da ulože reklamaciju izvođaču radova i izvrše pritisak da reši problem, pre nego što neko strada jer je neosvetljenjem ugrožena bezbednost svih učesnika u saobraćaju.
Iskreno se nadamo da će ovo rešiti u narednim danima, da ne kažemo nedeljama, jer uskoro ulazimo u period magle koje inače na levoj obali „imamo za izvoz“.
Ovde nema ni jednog komentara o (ne) osvetljenju na ovoj saobracajnici , kao i o samom odrzavanju iste . Toliko o tome , koliko nas zanima nesto sto nema 95 % stanovnika ove drzave , a to je saobracajnica sa 6 traka . Izgleda da nismo ni dorasli tome da dobijemo bolje uslove , kada nas cak ne zanima sta je sa osvetljenjem ( ne ulazim ko je zaduzen za to ili odgovoran )
Primetio sam da su pokradeni objekti trafostanica ograđeni novim industrijskim ogradama. Koja je logika nadležnih, pa pokrašćete i ogradu kao što ste pokrali i trafoe. Hajde uozbiljite se obezbedite javnu imovinu!