Leva Obala Beograda Info – LOBI kao HOBI

SRAMOTA! Čak 120 polazaka manje nedeljno na liniji 96

u Istraživali smo... od
Tara – T2

Pre izvesnog vremena sugrađanka nas je kontaktirala da proverimo šta se dešava sa linijom 96 i nakon provere smo ostali zaprepašćeni.

– Molim vas da proverite šta se dešava sa linijnm 96, zašto ovako retko ide? Skoro svaki dan po pola sata čekam autobus bilo da idem na posao ili se vraćam! Do septembra je važio letnji red vožnje, razumem, ali šta je sad kad su deca krenula u školu, svi rade – zapitala se Lidija.

Metodom poređenja zimskog reda vožnje smo uvideli da na liniji 96 ima čak 120 polazaka manje nedeljno u odnosu na prošlu godinu!!!

Broj polazaka u radnim danima je 2015. godine bio 99 dok je sada samo 84, subotom je bio neverovatnih 106 a nedeljom 93 dok je sada ta brojka samo 77.

Prostom računicom da sada svakog dana imamo 15 polazaka manje, subotom 29 manje i nedeljom 16 smo došli do broja od čak 120 polazaka.

linija-96-2016

Interval u jutarnjem špicu nekad i sad

Po redu vožnje 2013. godine na liniji 96, tokom jutarnjeg vršnog perioda od 6 do 8 časova, iz pravca naselja Borča ka Trgu republike se čak ostvarivao 21 polazak vozila sa terminusa Borča 3.

Zanimljivo:  Eko patrola i sugrađani vratili zalutalog labuda u stanište na kanalu Vizelj

Prošle godine broj polazaka vozila u istom periodu je bio 18 da bi ove godine bio smanjen na samo 15 polazaka.

Planirani intervali sleđenja vozila su u 2013. godine bili u opsegu od 5 do 6 minuta dok je sada u opsegu od 11 do 12 minuta.

Na osnovu ovoga možemo zaključiti da je čekanje na liniju 96 ove godine duplo duže nego pre samo dve godine.

linija-96-2016 privatnik

Jedan od razloga je taj što je nekada i privatni prevoznik prevozio putnike na ovoj liniji dok sada to radi isključivo GSP koji nije provećavao svoj broj vozila na ovoj liniji.

Najlošiji radni uslovi ili najniži kvalitet

Te 2013. godine kada je linija 96 imala najviše polazaka u protekle četiri godine je zabeleženo da u jutarnjem vršnom času dolazi do pojave nivoa usluge “F” odnosno najlošiji radni uslovi ili najniži kvalitet.

Zanimljivo:  GSP tvrdi: Ispunjavamo ono što predviđa red vožnje za liniju 85

U prosečnoj vožnji na liniji 96, sedeća mesta se popunjavaju do treće ili četvrte stanice, posle kojih nema mogućnosti sedenja. Putnici ponovo mogu da sednu kod stajališta u bulevaru Despota Stefana.

linija-96-nivo-komfora

Nivo usluge predstavlja meru kvaliteta koja opisuje radne uslove u saobraćajnom sistemu, generalno za takve mere kvaliteta usluge kao što su: brzina i vreme putovanja, saobraćajni zastoji, komfor u vozilu i dr. Vrednosti za neku od mera kvaliteta su svrstani u šest opsega, a svakom opsegu je dodeljeno slovo, počevši od “A” (najbolji radni uslovi ili najviši kvalitet) do “F” (najlošiji radni uslovi ili najniži kvalitet) .

Ako je studija iz 2013. godine pokazala da su radni uslovi na liniji 96 najlošiji i da je kvalitet najniži, onda današnji uslovi još gori. Povodom ovoga smo se obratili nadležnima i očekujemo njihov odgovor.

Izvor studije: Stručni rad “UDC: 656.025.2(497.11)” –  Komfor putnika u vozilima javnog gradskog putničkog prevoza na primeru jednog beogradskog naselja – PAVLE V. GLADOVIĆ i NEMANJA N. DERETIĆ


Povezane teme:

6 komentara

  1. I ja Vas molim da proverite koliko retko ide 95-ica,ja svako jutro idem na posao izmedju 5 i 30 i 5 i 45 ,u 95- icu je nemoguće ući ,a kazu da treba da ide na 5 minuta,čista laž. Postupaju sa nama kao sa zivotinjama . Totalno neljudski a hvale se kako je sve odlično i nikad bolje.

  2. Sve ovo poshaljite na mejl Vuchicu a on ce da pozove ove iz Gradske vlasti i da vidite kako leti perje. Ja sam se obratio Vuchicu zbog ove neuredne osmatrachnice sa Kajmakchalana shto stoji dole u Pionirskom parku preko puta Skupshtine i petnaesti dan dobio pismo od Vesicja i eno ih vec uredjuju osmatrachnicu.

  3. 96 sada ide isto gde i 95. Nema svrhu postojanja. Bolje da ide ka Vukovom spomeniku ili recimo prema Jerkovicu- Medakovicu, Ustanickoj… ili je ukinite i pojacajte 95.

  4. Linija 43 je pojačana, jer ide na NBGD, kako bi se jednim delom rasteretio i 95, a više 96, jer je dosta njih ulazilo u 96 kada nema 43, a išlo i 95-icom sa Zelenog venca do Bitolja/BIPa, pa tamo čekali 43. Sada ne kreću sa istog terminusa (Trg Rep.), pa bi 95/96 trebali biti nešto rasterećeniji. Međutim, to nije baš tako u praksi, pogotovo izjutra, za one koji žive na Gredi. Sa obzirom na broj polazaka autobusa 43, koji je primetno povećan, primeti se neka razlika na 95, ali je u 96 katastrofa.

Ostavite odgovor

Vaša email adresa neće biti objavljena.

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Poslednje iz Istraživali smo...

Idi na Vrh