in

PETICIJA: Borča u Zoni 1 javnog gradskog prevoza

Od 1. oktobra počinje primena novog tarifnog sistema prema kom će grad biti teritorijalno i cenovno podeljen na četiri jasno definisane zone. Novi tarifni sistem donosi pravedniji odnos cena za sve korisnike javnog prevoza čime će 80 % stanovnika Beograda plaćati niže cene karata – zvanično obaveštenje Direkcije za javni prevoz Beograda.

Borča, kao najveće prigradsko naselje sa preko 50.000 stanovnika, trenutno pripada Zoni 2. Što znači da će nova cenovna politika njenim građanima doneti čak 0 % popusta (pogledajte tabelu ispod).

PETICIJA: Borča u Zoni 1 javnog gradskog prevoza - 2015

PETICIJA: Borča u Zoni 1 javnog gradskog prevoza - 2015

Ako uzmemo u obzir udaljenost od centra glavnog grada, Borča je bliža nego pojedini delovi grada koji su u Zoni 1.

Najopterećenija linija javnog gradskog prevoza je upravo linija 95 koja saobraćaja iz Borče i koja u toku jednog dana preveze 85.000 građana.

Prema prvim mapama, Borča je trebalo da pripadne Zoni 1 ali je to u međuvremenu promenjeno.

Ušteda za zaposlene u Borči iznosila bi 285 dinara mesečno, odnosno 3.420 dinara godišnje što je jedan mesec gratis vožnje. Dok bi za povlašćene (penzioneri, nezaposleni, studenti, srednjoškolci) ušteda bila 30 dinara mesečno, odnosno 360 dinara godišnje.

Ako pomenute uštede pomnožimo sa brojem stanovnika Borče koji kupuju mesečne povlastice, dobijamo cifru od više desetina miliona dinara.

PETICIJA: Borča u Zoni 1 javnog gradskog prevoza - 2015 PETICIJA: Borča u Zoni 1 javnog gradskog prevoza - 2015 PETICIJA: Borča u Zoni 1 javnog gradskog prevoza - 2015

Zbog svih pomenutih razloga pokrenuli smo PETICIJU: Borča u Zoni 1 javnog gradskog prevoza!

Poziv nadležnima…

Predlažemo nadležnima u Direkciji za javni prevoz da radnim danima, u periodu 6-7 h posete stanice u Borči, lično se uvere kako svi autobusi napuštaju naselje dupke puni i na osnovu toga uvide da je neophodno da građani Borče budu u Zoni 1 javnog gradskog prevoza.

Pozivamo nadležne iz svoje opštine da podrže pomenuti predlog i na taj način pokažu da misle na građane Borče.

Pozivamo gradonačelnika i vlast u Beogradu da usliše molbu mnogobrojnih građana naselja koje ima 50.000 stanovnika.

Poziv građanima Borče i leve obale…

Peticije24Pozivamo sve sugrađane da podrže pomenutu peticiju da Direkcija za javni prevoz Beograda od 1. oktobra priključi Borču u Zonu 1 javnog gradskog prevoza. 

Podelite ovu vest sa svima. Pričajte o tome. Svaki potpis je bitan!!!

Na ovom LINKU možete podržati i potpisati PETICIJU.

7 komentara

Odgovori
  1. Mene sto se tice nista se ne menja, ali vas podrzavam u svemu i svaka Vam cast…koji ste genijalci i profesionalci…hvala Bogu da postojite…pozdrav…

  2. Ja sam borcanac i slazem se sa tekstom, ali dajte malo ozbiljnosti

    Kakve veze ima to sto „svi autobusi napustaju naselje dupke puni“ sa tim da je „neophodno da borca bude u zoni 1“?

    Bolje da ste se fokusirali na rastojanja do centra, nego na to koliko ce GSP da izgubi ako borca bude prebacena u zonu 1 🙂

  3. Postovani Hvala Vam i na Vasem pokrentanju peticije ,kontaktirao sam Vas pre nekoliko nedelja da pokrenete istu ,(kada ste pisali o sugjradjanci koja je prokrenula da se 85 zadrzi )(Ja sam identicnu pokrenuo –Dve stanice do granice -> Borca u prvoj zoni itsa )

    Ono sto bi ste mogli da dodate u opisu jeste da Borca je udaljena od centra manje nego (Vinca ,Grocka i ostala mesta koje su naveli kao granice )
    Naravno ,samo nas polozaj nam je uvek diktirao da je prelaz bio kod sebesa ,ali s obzirom da imamo i novi most ,mislim da imamo i vise nego dovoljno razloga da zatrazimo da dodjemo u prvu zonu .
    Takodje linije koje imamo (85,95,96 bi onda bile sve u prvoj zoni . )Takodje vremenski smo blizi samom centru nego neki drugi delovi grada ,ali s obzirom da nam je lobi manji bio ,vreme je da uzvratimo i dobijemo prvu zonu .Hajmo ljudi da izguramo Borcu ,kasnije mozemo i ugurati Padinsku skelu ,ali moramo da prvo dobijemo prvi deo . Napred do zone !

  4. Ljudi, što se bunite što ste druga zona, zar ne shvatate da vam je mnogo bolje da ste druga zona, kome poslodavac uplaćuje, jer pokriva OGROMNO područje. Čak i ako sami sebi uplaćujete, razlika u ceni je 285 dinara mesečno. To su dva pića, a sa tom kartom možete da se prevezete od Borče do Meljaka a sa ovom za prvu zonu jedva da možete da se igde maknete. Za prvu zonu vam ni ne treba karta, imate noge.

    To je bez veze i napravljeno, prva i druga treba da budu jedna zona, treća da se zove druga, i četvrta da se zove treća, nego eto, to je urađeno samo da bi se reklo kako su smanjili cenu i ljudima iz centra a ne samo ovima iz predgrađa, valjda radi nekog socijalnog mira, šta ja znam.

Leave a Reply

Bojana Jovanovski prošla u drugo kolo US Open-a

Tri musketara na biciklima