Još jedno naše lobiranje u nizu, još jedna borba sa vetrenjačama. Potraga za nadležnima i pokušaji da navedemo (ako pronađemo) nadležne da urade svoj posao za koji su plaćeni.
Ovog puta radi se o lobiranju u vezi sa pucanjem cevi na novoj pijaci u Borči. Nećemo da ponavljamo o čemu je reč. Detalje možete pročitati u ranije objavljenom članku.
Kontaktirali smo redom službe koje bi trebalo da budu zadužene za ovaj problem. Imali smo problem da nađemo ko je nadležan. O tome smo i pisali ali sve je to predugo trajalo.
Tok događaja:
- Šaljemo email JKP „Beogradski vodovod i kanalizacija“ sa upitom nadležnosti vodovodnih cevi unutar pijace. Dobijamo odgovor da su oni nadležni do ulaza u pijac, tj. do vodomera.
- Obraćamo se JP „Gradske pijace“, takođe želeći da saznamo da li su oni nadležni za ovu pijacu i ovaj problem. Dobijamo odgovor da nova pijaca u Borči nije u njihovoj nadležnosti, već samo stara pijaca i predlog da se obratimo JP „Poslovni centar opštine Palilula“.
- Obraćamo se JP „Poslovni centar opštine Palilula“ i dobijamo odgovor da su njihovi predstavnici izašli na teren i konstantovali da je problem rešen, tj. da je pucanje cevi sanirano. Takođe, rečeno nam je da je za tu pijacu zaduženo JP „Gradske pijace“.
To su bile naše aktivnosti u potrazi za nadležnima. Prebacivanje odgovornosti, vrtenje u krug, itd. Nije to ništa novo i svi smo navikli na to ali nećemo više da se navikavamo. Situacija da usred leta, na temperaturi od 40° C čista, pitka voda otiče u kanalizaciju zato što neko neće da radi svoj posao za koji je plaćen nedopustiva je!
Danas smo obišli pijacu i razgovarali sa zakupcem obližnjeg lokala. Upitali smo ko je na kraju rešio problem i na naše iznenađenje odgovor je bio „Mi“. Dakle, on i još dva zakupca podelili su trošak i sanirali ovo pucanje cevi. Oni su to uradili jer su morali, jer je to njihova svakodnevnica, tu rade i tu se bore za svaki dinar.
Njihova zamerka na nadležne se podrazumeva i o tome nećemo da trošimo reči ali takođe su razočarani zbog nedostatka solidarnosti. Jer, kako kažu, bilo bi pravedno da se trošak podelio na sve zakupce na pijaci jer je problem zajednički ali do toga, nažalost, nije došlo i ceo trošak je pao na njih nekoliko.
Mi nastavljamo borbu, naći ćemo onog ko je nadležan i krije se sve vreme. Smatramo da zakupcima koji su trošili svoju zaradu da saniraju ovo pucanje cevi trošak treba da bude refundiran.
Obaveštavaćemo vas o daljim događajima i nadamo se da će se ovo lobiranje završiti na sreću i u korist naših sugrađana koji su ovom prilikom oštećeni.