Sugrađani iz Ovče, koji na posao putuju BG vozom na liniji Ovča-Batajnica, već mesec dana prolaze kroz pakao. U prepunim vagonima na ovoj liniji, među putnicima glavna tema je i dalje redukcija polazaka zbog radova na pruzi Novi Beograd – Stara Pazova.
Vozovi na ovoj liniji od kraja jula saobraćaju na svakih 60 minuta, a pre redukcije polasci su bili na svakih 15 minuta. Posebno su kritični prvi jutarnji polasci, kada najviše putnika odlazi na posao.
Zašto ne dodaju barem još neki vagon ili ne uvedu polaske na pola sata – pitaju se putnici uoči početka nove školske godine.
I dok se punici muče, bar oni koji nisu odustali od BG voza, nadležni objašnjavaju da nije u planu povećanje broja polazaka na ovoj liniji.
Radovi još nisu vidljivi, ali je skinuta kontaktna mreža sa levog koloseka između Zemuna i Novog Begrada, koji nije u funkciji. Jedan kolosek sada se koristi i za gradsku železnicu, međugradske i međunarodne vozove, zbog čega je kapacitet pruge znatno smanjen.
Tehnički ne postoji mogućnost da se poveća broj vagona, jer se za BG voz koriste elektromotorne garniture koje finkcionišu kao jedna celina.
Eventualno je moguće spojiti dva voza u jednu kompoziciju, ali bi se problem javio sa dužinom pojedinih perona, posebno na Karađorđevom parku gde je dužina platforme knap i za postojeće garniture duge 100 metara.
Putnicima dakle preostaje da se strpe ili koriste autobuse, mada ni oni neće funkcionisati sjajno od 01. septembra.