Rekonstrukcija nadvožnjaka preko Pančevačkog puta u smeru ka Pančevačkom mostu je završena i od ponoći će biti normalizovan drumski saobraćaj.
Kako je saopštila Infrastruktura železnice Srbije, radovi su počeli 6. maja ove godine i završeni su 10 dana pre roka.
Rekonstrukcija se odvijala u tri faze radova i tokom trajanja poslednje, iz bezbednosnih razloga, drumski saobraćaj je bio potpuno obustavljen, na rampi petlje iz smera Pančeva ka Beogradu i Zrenjaninu.
- Prva faza se odvijala 16, 17. i 18. aprila u vidu pripreme gradilišta.
- Druga faza je počela 4. maja kada je zatvoreno isključenje sa Pančevačkog mosta ka Zrenjaninskom putu zbog izgradnje prvog nadvožnjaka i ona je završena 15. avgusta. Više o tome u posebnoj vesti „Otvorena silazna rampa sa Pančevca ka Zrenjanincu„.
- Treća faza je počela 2. septembra kada je zatvoreno uključenje na Pančevački most sa Pančevačkog puta zbog izgradnje drugog nadvožnjaka. Upravo je ova faza radova prouzrokovala najviše gužvi, a više o tome „Haos i kolaps na Pančevačkom, Ovčanskom i Zrenjaninskom putu„.
Izgradnja nadvožnjaka je finansirana u ruskog kredita koji je takođe obuhvatao i izgradnju novog drugog koloseka sa novom kontaktnom mrežom i signalizacijom, kao i izgradnjom novih staničnih perona na deonici od Pančevačkog mosta do Glavne stanice u Pančevu.
Završetak pomenutih radova je omogućio i produženje linije BG voza do Ovče umesto do Pančevačkog mosta.
Vrednost radova je iznosio 4,1 milion dolara, a glavni izvođač je ruska kompanija RŽD Internešenel, dok su domaće firme bile podizvođači.