Sugrađani koji koriste liniju 106 imaju problem sa lošim i neredovnim gradskim prevozom, kao i mnogi sa leve obale, pa su pokušali su putem gradskog servisa da apeluju na Sekretarijat za javni prevoz
Autobusi na liniji 106 saobraćaju od Jabučkog Rita do Omladinskog stadiona za šta im treba oko 50 minuta. Prolaze kroz tri naselja i voze Zrenjaninskim putem, gde ulazi veliki broj putnika jer je populacija sve brojnija.
Kako su sugrađani rekli, polasci na liniji 106 su veoma retki, a pritom i neredovni.
Celu liniju opslužuju dva, odnosno u špicu tri, rashodovana autobusa! Reč je o uvek istim autobusima koji su nekada davno, pre više decenija, bili zeleni, pa prefarbani u crveno i potom u žuto.
Gotovo da nema dana, bila zima ili leto, da se tokom dana ispoštuju svi polasci na liniji 106. Postalo je uobičajeno da ne možete da se pouzdate u polazak autobusa.
Dešavalo se da izostanu čak 3 polaska za redom, što bi se osetilo i na mnogo češčim linijama, a kamoli na liniji sa ovako malim brojem polazaka.
To što sugrađani pozivaju inspekciju i dispečere ne daje mnogo rezultata, jer često nailaze na grube i neljubazne odgovore od zaposlenih u GSP.
Iz Sekretarijata za javni prevoz odgovorili su na žalbe i apele sugrađana na sledeći način:
Broj vozila na liniji se definiše na osnovu broja putnika koji koristi konkretnu liniju, a po podacima kojim raspolaže Sekretarijat, prevozni kapacitet na liniji 106 su usklađeni sa brojem putnika koji koriste konkretnu liniju.
Kako dodatno stoji u ovom odgovoru, Sekretarijat za javni prevoz će kontaktirati GSP operatera koji održava pomenutu liniju.
Od GSP operatera će se zahtevati da preduzme sve mere kako bi se ostvarili svi polasci planirani redom vožnje za liniju 106.
Takođe, biće izvršena analiza i ukoliko se steknu svi potrebni uslovi, izvršiće se korekcija reda vožnje i broja vozila linije 106.
Za sada, sugrađani su prinuđeni da se snalaze na razne načine, stopiraju ili zovu članove porodice da ih odvezu „do pumpe“ (gde se njihova linija ukršta sa linijom 101).