Trasa linije 106 poprilično je duga, a autobusi idu narodski rečeno „kao antibiotik“. Svakodnevno ovi autobusi saobraćaju od Omladinskog stadiona do Jabučkog rita, a ponekad i ne.
Stanovnici Kovilova, Glogonjskog i Jabučkog rita, imaju samo ovaj autobus, koji, podsećamo vas, veći deo dana ima polaske na svakih sat vremena što dodatno otežava funkcionisanje stanovinika ovog dela leve obale.
Kao da ovo što autobus ide na sat vremena nije dovoljno, u sredu su se na raskrsnici Glogoljskog rita i Kovilova pokvarila dva autobusa. Jedan oko 8 časova, drugi već oko 10 časova. Kako nam sugrađanska prenosi drugi autobus je prestao da saobraća zbog pokvarenih vrata pa su putnici doslovno isterani napolje.
Povodom ovog problema, kontaktirali smo GSP, ali kao i svaki put njihovi odgovori ne znače puno. S obzirom da smo ih kontaktirali u petak, dispečer nije bio raspoložen za davanje informacija o tome šta se zapravo desilo sa ova dva autobusa, ali je tvrdio da su zamenski stigli vrlo brzo.
Na naše pitanje da li će se nešto u skorije vreme promeniti po pitanju češćih polazaka i manje kvarova na ovoj liniji, dispečer se ogradio od odgovornosti time što oni nisu nadležni i odgovornost prebacio na Sekretarijat za javni prevoz.
Sekretarijat za javni prevoz nadležan je za odlučivanje koliko autobusa će ići na kojoj liniji, tako da nade možemo polagati samo u njih trenutno. Takođe, kako dispečer kaže, da više prijavljujemo ovaj problem, više bi i polazaka bilo.
– Mi građani Glogonjskog rita smo pisali peticiju i predavali u opštinu i predlagali razna rešenja za taj autbus, međutim niko ništa ne preduzima – kaže sugrađanin Dejan J. iz Glogonjskog rita.
GSP kaže da se ne prijavljuje dovoljno, građani kažu da su pisali peticije i slali nadležnima, stoga da sad ne bi gubili vreme na otkrivanje ko je u pravu, predlažemo sugrađanima iz Kovilova, Glogonjskog i Jabučkog rita budu uporni žale se na liniju 106 svaki put kad se pokvari autobus ili kad se ne poštuje red vožnje odnosno kad se isti dugo čeka.
Olakšaćemo vam i dati brojete telefona gde možete prijaviti problem:
Beokom – sa fiksnog besplatni poziv 0800 110 011 / sa mobilnog 011/ 30 90 007
Sekretarijat za javni prevoz – sa svih telefona 011/3309-005
JKP GSP „Beograd” – – sa svih telefona 011/3664-040
SIGURNO NAJ LOSIJA LINIJA U GRADU.NITI SE ZNA KADA IDE NI DA LI CE SE STICI NA ODREDISTE.AUTOBUSI KAO IZ FILMA KO TO TAMO PEVA,KADA SE JEDAN POKVARI TO JE DVA SATA CEKANJA AKO I DRUGI DODJE.A O ZAMENI NEMA NI GOVORA.
Svaki put kad se nesto dogodi, vi pozovite i prijavite i ako tako uradi svako onda ce imati mesecno stotine poziva i morace da reaguju ako ne zele da ih vise gradjani zovu.
Ovamo iskljucivo krševe salju. Nema se više kome žaliti. Put uzak… jedva se mimoidjes. Travu i šiblje pored puta grad nije kosio od prethodne vlasti. Krivine nepregledne. Zadnja smo im rupa na svirali do nekih izbora.
Traze da platimo bus-plus, a cekamo ga kao ona serija:cekacu te a znam da neces doci. Uzas…. Zimi hladno, leti vrucina, greju….