Leva Obala Beograda Info – LOBI kao HOBI

Sugrađani potpuno ogorčeni, traže da se ukine linija 85

u Vesti od
Tara – T2

Dokle će trajati iživljavanje sa linijom 85? Da li može jednostavno da se ukine ova linija, pa da znamo da nemamo alternativu preko Pupinovog mosta i gotovo, da se vratimo staroj trasi preko Pančevca. Ili da jednostavno predložimo gradskoj vlasti da se izvade sva sedišta iz vozila na ovoj liniji, pa da što više ljudi stane u iste! – ogorčeni su sugrađani koji koriste ovu liniju.

Godinama unazad sugrađani pokušavaju da se njihov glas i pritužbe čuju, ali na sve njihove apele, niko ne reaguje. Zaista ih ne zanima ko je kriv što vozila na liniji 85 izostaju, što se ne poštuje red vožnje, što čekaju u nedogled. Oni jednostavno žele da stignu na vreme na svoja radna mesta!

Jedna od anegdota vezana za 85-icu je da ujutru građani putuju “kao rode”. Na jednoj nozi!

Nemoguće je izbrojati koliko je puta trasa linije 85 izmenjena u proteklih nekoliko godina, bilo da je to zbog radova u Bratstva i jedinstava u Borči ili u Ugrinovačkoj u Zemunu.

Izmene se dešavaju na svakih par meseci i vrlo često se koriste kao opravdanje što se ne poštuje red vožnje. Tako je bilo i kada smo u septembru uspeli da dobijemo odgovor GSP-a vezano za ovaj problem, koji kaže:

Zanimljivo:  Planirana isključenja struje u sledećih par dana na levoj obali

“Zbog loših uslova u saobraćaju usled radova na kolovozu duž trase linije, dolazi do stvaranja saobraćajnih gužvi i zastoja zbog čega vozila sa linije br. 85 kasne sa ostvarivanjem planiranih polazaka što je posebno izraženo u vršnim periodima dana, takođe linija funkcioniše otežano i uz neujednačen interval između polazaka. – stajalo je tada u saopštenju”

U istom saopšenju stoji, da građani Borče odlično sve to znaju ali uporno insistiraju na poboljšanju prevoza na ovoj liniji, iako realno JKP GSP ”Beograd” nema sa tim veze i sa svoje strane je ispunio ono što je planirano i predviđeno redom vožnje za ovu liniju.

Gužve na stajalištima i autobusima na liniji 85 su svakodnevna pojava. Dešavalo se da izostane i dva i više polazaka, jedan za drugim, pa su sugrađani čekali autobus i po 45 minuta, čak i po najgorem vremenu.

Da li možete da vidite šta se dešava sa linijom 85? Da li će bar nekad doći po redu vožnje? – često nam pišu sugrađani

Autobus na liniji 85 često je “dupke pun” na trećoj stanici od početne, što znači da oni koji čekaju na Zrenjaninskom putu kod Panonije ili Malog Zbega često moraju na silu to da čine. Međutim, ima jedan mali problem a to je da nisu svi snažni i jaki da se bore sa gužvom i stoje “na vratima” do Zemuna.

Zanimljivo:  Koncert benda Vizelj iz Padinske skele, sutra u Elektropioniru

Nebrojeno puta smo pisali o ovom problemu proteklih godina. Kontaktirali smo GSP i Seketarijat za saobraćaj. Veliki broj sugrađana slao je svoje pritužbe, pozivao otpravnike, pisao po društvenim mrežama. Ali ništa nije urodilo plodom…

Red vožnje osmišljen na početku važi i dalje…

Najviše nam smeta to što je red vožnje Sekretarijat za saobraćaj osmislio u decembru 2014. godine kada je za saobraćaj otvoren Pupinov most, a koji je manje više aktuelan dan danas. 

Uporedite sami na slici ispod:

To smo pokazuje da njih ne zanima kako linija funkcioniše u praksi i ne zanimaju ih povratne informacije od građana koji svakodnevno koriste pomenutu liniju. 

Nažalost, do sada niko se nije pozabavio brojem polazaka na ovoj liniji i činjenicom da se polasci ne realizuju u zadatom vremenu. Zato ponovo apelujemo na nadležne: dovedite u red liniju 85, povećajte broj polazaka ili je jednostavno zaista ukinite kako kažu sugrađani!

Povezane teme:

9 komentara

    • Karta se ne plaća, zato što je verovatno najskuplja u Evropi.
      Npr. Nemačka- Karta 80 € minimalna cena rada 8,5 € =9,4 sata rada za kartu
      Beograd- karta 3300 rsd, cena rada 140 rsd= 23,5 sati rada za kartu
      Znači da je cena karte u Beogradu skuplja dva i po puta nego u Nemačkoj. I slično je i za sve ostale države. E ZATO SE KARTA NE PLAĆA!!!

  1. Predugacka je linija. Ne isplati se, a premalo putnika. Mislim da vozi oko 14km kroz sljivike I livade i pustinju po krugu. Who cares. Kill it.

    • Ne vozi kroz ‘šljivike i livade’ 14, nego 9km, i pošto je tu ide samo pravo, to se pređe za 10ak minuta. To je prva netačna informacija koju si naveo. Druga, još bitnija, kako možeš tako da pišeš, jedino ako se nikada nisi vozio ovom linijom. Na prvoj stanici posle uključenja iz Borče na Zrenjaninac, kod Šopija, uvek bude gužva kada se ulazi u autobus, a u suprotnom smeru, na poslednjoj stanici u Zemunu – katastrofa. U proseku bude 40-50 LJUDI NA STANICI U ZEMUNU PRE PRELASKA MOSTA, a AUTOBUS JE VEĆ PUN!!! Da dodam to da autobus NIKADA NIJE pošao prema naznačenom redu vožnje. I da dodam, da sam početkom oktobra čekao oko sat i po vremena autobus. Pisalo je da dolazi za 27 stanica. Mislio sam da je greška, ume da zablokira tako kada se pošalje ona poruka. MEĐUTIM, BILO JE STVARNO TAKO!

  2. Svakim danom je sve manje vozaca,vozac nema kome da preda smenu. Najavljuju 90 otkaza u januaru. Tek cemo da vidimo sta je cekanje autobusa. Treba tako,ovu vlast su ovce birale. Tako je i sa drugim drzavnim preduzecima samo sto to niko nece videti na televizoru,tamo je sve divno i bajno.

  3. KRAGUJEVAC i mi imamo problem naime imali smo jedan autobus koi je na svaki sat kruzio naselje AERODROM do BOZMANA -gradsko grobolje. Tu je vise od pola grada shranjeno .PISALI SMO PETICIJU DA NAM SE VRATI LINIJA AERODROM -BOZMAN medjutim nista .Postoji alternativa da od naselja aerodrom -ogromno naselje-idemo sa jednim autobusom pa u centru presedamo u drugi autobus koi ide do groblja. Sta da rade oni koi nemaju kola ili MOLIMMu stari pa treba da mole nekog da ih odveze.MOLIMO VAS POMOZITE DA NAM SE VRATI LINIJA AERODROM-BOZMAN ILI NEKI MANJI MINIBUS .Zar nemamo pravo da posecujemo nase najmilije. A P E L

Ostavite odgovor

Vaša email adresa neće biti objavljena.

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Poslednje iz Vesti

Idi na Vrh