in

PKB gradi farmu u Padinskoj Skeli

PKB gradi farmu krava u Padinskoj Skeli

Poljoprivredna korporacija Beograd započeće izgradnju najsavremenije farme muznih krava u Padinskoj Skeli, u koju će biti uloženo 10 miliona evra, izjavila je Vesna Gajić, potparol PKB-a.

PKB će otvoriti najsavremeniju farmu u Evropi u cilju da se do 2015. godine ponosi sa četiri nove, moderne farme i da se sva muzna grla, koja su sada u veznom sistemu, budu prevedena u slobodan sistem držanja.

Na farmi na gazdinstvu Partizanski prelaz se nalazi 800 grla a planirano je da u ukupno četiri farme bude smešteno 2.400 grla. Tako da podaci o proizvodnji mleka dokazuju da je to investicija koja se isplati što je i cilj korporacije. PKB trenutno raspolaže sa 8.700 grla, koja dnevno proizvedu 180.000 litara mleka, a trenutna proizvodnja je na nivou planiranih količina.

Proizvodnja mleka na farmama PKB-a

PKB gradi farmu krava u Padinskoj SkeliTokom dvadeset dana aprila na farmama Pkb-a muzlo se 8.557 krava. Mlekarama je predato više od 3.7 miliona litara mleka ekstra klase. Dnevno se u proseku isporučivalo 176.426 litara, a prosečna godišnja proizvodnja po grlu u ovom period iznosi 7.960 litara nekorigovanog mleka.

Podsetićemo, PKB je prošle godine otvorio najsavremeniju farmu na gazdinstvu Partizanski prelaz koja je opremljena rotacionim izmuzištem sa 80 mesta za mužu, koja omogućava mužu do 500 krava u toku jednog sata. U PKB-u se trenutno uzgaja ukupno blizu 22.000 grla goveda.

PKB je postigao status superbrenda što svedoči nagrada „Corporate Superbrands Serbia 2012 – 2013”. Status “Superbrenda” omogućice PKB-u da bude predstavljen u luksuznom ilustrovanom izdanju „Suberbrands Bible”, koji se distribuira širom sveta. Planirano je da se do kraja godine dobitnicima nagrada oda počast na svečanoj dodeli priznaja na manifestaciji „Tribute event“.

Inače, “Superbrend” je osnovan 1994. godine u Ujedinjenom kraljevstvu Velike Britanije i Severne Irske. Promoviše robne marke u svakoj zemlji članici, kojih je sada više od 80 širom sveta.

PKB je bio i ostao brend Srbije. Polako ali sigurno postiže veću cenu, povećava profit, afirmiše kvalitet i podiže nivo konkurencije. Krajnji cilj njegovog postajanja jesu zadovoljni potrošači.

Šta misliš o ovome?

Leave a Reply

GIPHY App Key not set. Please check settings

One Comment

Postavljenje klupe u parkiću u Borči - Lobiranje - Lobiraj i ti

Postavljenje klupe u parkiću u Borči

Zlostavljeni pas na Sebešu

Vlasnici zlostavljaju psa na Sebešu