in

Linija 85 i dalje služi za treniranje živaca putnika

Linija 85 je jedna od najdužih u gradu. Potpuni je eksperiment, jer prelazi preko dve reke i spaja četiri opštine. Postala je najbolji test izdržljivosti prosečnog putnika.

Iako deluje kao super veza udaljenih delova grada, autobus 85 samo je slovo na papiru. Ovo čudo možete da vidite na ulici jednom do dva puta u sat vremena, ako ste srećne ruke.

Na ovoj liniji saobraća relativno mali broj autobusa. Svaki zastoj i sustizanje utiču na to da se sledeći autobus čeka i po 30 ili više minuta. Operater za liniju 85 je GSP, koji sve više kuburi kako s vozilima tako i sa vozačima.

Linija 85 je, inače, i prva linija koja je išla preko Mosta na Adi. Ona je, kao minibus lokal prevozila ljude od Čukaričke padine do naselja Belvil. Niko nije tada očekivao da će autobusi biti toliko puni da su uskoro morali da se zamene dužim vozilima.

U kasnijoj fazi linija 85 je produžena do Paviljona, ali se još nije dovoljno ozbiljno shvatala kao alternativa autobusu 88, bar od strane nadležnih. Naime, uprkos tako velikoj promeni kao što je novi most, linija 88 nije pretrpela nikakvu izmenu, a na 85 se nekako gledalo kao da je tu samo radi reda.

Pošto je iozgrađen Pupinov most, linija 85 je produžena do Borče. Ali, ponovo se nije razmišljalo o tome da će mnogo veći broj ljudi da koristi ovaj prevoz.

Komentari korisnika na društvenim nrežama sve govore. Nikakva analiza ni brojanje putnika nisu potrebni, kada vidite kako ljudi iz prve ruke komentarišu ono kroz šta su toga dana prošli da bi stigli svojim kućama.

1. Nepouzdanost

Linija je potpuno nepouzdana, pogotovo u jutarnjim i popodnevnim časovima, baš kad ljudi treba da stignu na posao, školu ili bilo gde drugo, zamolio bih da se to što pre promeni jer ovako ne može.

2. Neostvareni polasci

Na šta liči to da se ne realizuju četiri uzastopna polaska na trasi Borča-Banovo brdo? Nisu realizovani polasci: 9.29, 9.47, 10.05 i 10.23. Između poslednja dva termina za polazak prošlo je prazno vozilo koje se nije zaustavljalo na stajališta. Hoće li GSP da mi da opravdanje za kašnjenje? Sramota ljudi, sramota.

3. Malo predviđenih polazaka

Linija je mnogo retka. Svaki dan kad idem u skolu, cekam ga na stanici u bloku 42 u smeru prema Banovom brdu. I mogu da kazem, da jedva stignem u školu, jer se mnogo čeka, a sa linijom se mnogo brzo stiže iz jednog u drugi deo grada. Bilo bi najbolje kada je već 85 mnogo dugačka linija, da ide barem na svakih 5-10 min.

4. Autobusi prolaze bez putnika

Stigao sam u 08.30 na okretnicu na Banovom brdu, za 25 minuta su došle dve 85 i nijedna nije stala. Uveliko kasnim na posao zbog vaše neodgovornosti, a posle se žale da niko ne plaća prevoz. Bravo za gsp!

5. Scene kao iz devedesetih

Sinoć su ljudi u Banatskoj ka Borči snimali scenu kao iz najgoreg vremena devedesetih… i posle dva busa ostalo je ljudi na stanici da ceka sledećih 28 stanica ili da idu preko grada… i tako je danima u vremenu od 18 sati.

Izreka „Preko preče, naokolo bliže“ u slučaju ove linije pokazala se kao potpuno tačna! Veliki broj putnika da bi izbegao mučno čekanje ove „brze“ veze i dalje koristi presedanja i linije koje idu kroz ceo grad.

Na vapaje korisnika linije 85 nadležni ostaju gluvi. Zato se postavlja pitanje da li ova linija služi za prevoz putnika ili treniranje njihovih živaca?

Jedan komentar

Odgovori

Leave a Reply

suncan-dan

Kako to da sunčan dan ne vidimo svi isto?

Sledeće nedelje novi talas gripa, trajaće do marta