in

Da li će novi tržni centar blokirati Borču i levu obalu?

Zeleni talas na Zrenjaninskom putu

Zrenjaninski put je magistrala dobrog profila jer poseduje četiri kolovozne trake. Problem magistrale je što prolazi kroz naselja sa desetinama hiljada stanovnika, jer slobodno možemo reći da duž Zrenjaninskog puta živi blizu 100.000 stanovnika leve obale.

zeleni-talas-test-2016

Međutim, prohodnost se može poboljšati boljom signalizacijom i sinhornizacijom semafora koju smo i zatražili od Beograd puta.

Pokušali su na naprave takozvani „zeleni talas“ ali testiranjem istog smo ustanovili da ne funkcioniše najbolje, o čemu možete pogledajti video „Zrenjanincem za 8 minuta od Pančevca do Borče“.

Ponovnim upitom dobili smo odgovor da su uređaji za sinhronizaciju pokradeni i da se čeka nova nabavka. Od tada je prošlo tri meseca a novih informacija još nema.

Novoizgradjen put pored zgrada u Centru V

Kada smo postavili video iz vazduha novog tržnog centra, mnogi naši čitaoci su i sami primetili  da postoji novoizgrađen put pored zgrada u Centru V kao i da se isti završava kod kanala.

Trzni centar - Borca - Guzva - Zrenjaninski put - Bratstva i jedinstva - 2016

Prema našim saznanjima put će ostati nedovršen jer opština nije dozvolila da se put nastavi paralelno sa kanalom do Zrenjaninskog puta iz razloga prelaska preko druge parcele.

Postoji i opcija da se poveže preko kanala sa ulicom Karlovačke mitropolije ali je potrebno napraviti mostić.

Međutim ni ova opcija baš nije najbolje rešenje jer je ulica uska, skoro metar je ispod nivoa Zrenjaninskog puta. To bi sigurno značilo uvođenje još jednog semafora na ovoj „dodatnoj“ raskrsnici jer samo uključenje na Zrenjaninski put ni sad nije bezbedno.

Da sumiramo..

Rešenja koja je moguće primeniti u kratkom roku

  • Režim rada semafora na raskrsnici prilikom izlaska iz Borče u jutarnjem špicu
  • Režim rada semafora na raskrsnici prilikom ulaska u Borču u popodnevnom špicu
  • Sinhronizacija svih semafora duž Zrenjaninskog puta

Dugoročna rešenja

  • Proširenje Zrenjaninskog puta na četiri trake u Borči
  • Zabrana teretnog saobraćaja Zrenjaninskim putem od Borče do Pančevačkog mosta
  • Postavljanje kružnog toga umesto trenutne raskrsnice

Zaključak istraživanja je da sigurno možemo očekivati sve veće gužve na Zrenjaninskom putu kroz Borču, veće gužve u ulicama u Borči a posebno u jutarnjem i popodnevnom špicu. A samim tim, i pored nasmejanih lica kupaca u novom tržnom centru, možemo očekivati i sve više nervoznih i namrštenih lica koja ne mogu da stignu do svojih poslova, domova, škola, bolnica i tako redom..

Iskreno se nadamo se da će opština i grad uzeti u obzir sve istaknute probleme kao i da će pokušati da ih reše u narednom periodu i to u što kraćem roku.

8 komentara

Odgovori
  1. Dugorocno resenje broj 4 – prosiriti deo ulice Bratstva i jedinstva na 2+2, da ovi koji idu pravo i levo na Zrenjaninac ne guse ove koji imaju uslovno desno.

    Nego, reportaza je odlicna ali mislim da svi mi u Borci to vec znamo, vi ste Lobi, ajde da se napravi neka peticija pa da probamo da uradimo nesto po tom pitanju… ovako samo kukamo jedni drugima.

  2. Bilo bi divno kada bi napravili mostić preko kanala i spojili Zbeg sa Šopijem, ne bi morali da kružimo oko Grede da bi došli na parking a koristilo bi i kupcima iz Padinske, Kovilova, Glogonjskog i ostalih naselja. Zamislite kolika gužva će se sliti na semafor kod Pikola? Biće grozno.

  3. Slazem se sa Tamarom treba spojiti nekim mosticem Pretok i druga naselja preko Zbega..da bi se malo rasteretio zrenjaninac..ovako zvuci kao politicki slogan ..Zrenjaninac nema alternativu..:)))

  4. Čemu da se nadamo, kad ni ovu rupu na raskrsnici Karlovačke mitropolije sa Zrenjaninskim putem (od metar u prečniku i 20 cm u dubinu) ne mogu da asfaltiraju već četiri meseca?!
    Ne da ne mogu, nego jednostavno neće!

    Generalno, sve sa ove strane Dunava se radi kao da je u pitanju palanka, a ne veći deo najveće gradske opštine.

    I to je toliko očigledno: semafori (svaki drugačiji, kao da ih kradu odnekud i postavljaju kod nas), ivičnjaci (malo kamen, malo beton, malo spušteni, malo…), ležeći policajci (ima li ih već preko 100?).

    Koliko je ograničenje brzine na obilaznici, 2 godine od otvaranja? Obećanih 80 km/h? Biće. Ali pred izbore 2020. godine. Ili posle njih?

    Zeleni talas o kom ste pisali je funkcionisao nedelju dana.
    I još nešto: za čije babe zdravlje „pešački“ semafori na zrenjanincu zaustavljaju saobraćaj, a pešaka nigde na vidiku? Imaju na sebi tastere, zna se kako oni treba da funkcionišu. Samo, na ovoj strani Dunava važi drugačija logika…

    Da se ne lažemo, sete nas se samo pred izbore i zato, bez peticija ili čak i blokada zrenjaninca, ovde se ništa u skorijoj budućnosti neće promeniti…

  5. Mnogo moze da se uradi , ali dok se ne ljudi ne podignu i ne zatraze to nesto nece ni dobiti …
    Zrenjaninski put ima dnevni protok od oko 50 000 vozila i konstanto se povecava broj istih .
    Da li bilo koja saobracajnica u gradu osim autoputa ima veci broj . Nema !
    Sta je sa kanalizacijom . Obecanje za narednih pet godina …
    Odmah i sad . To treba biti zahtev !

  6. Vesic je pre godinu dana obecao preuredjenje zrenjaninca i prosirenje do petlje za Pupinov most kada predje odrzavanje na grad Beograd sto se i desilo ove godine. Pa biciklisticka staza do pola puta od mosta do petlje. Da ne pricam o kisnoj kanalizaciji, davimo se u vodi kad padne i najmanja kisa. Navodno nisu mogli da rade zrenjaninac jer je bio u nadleznosti republike. Ocigledno da lazu iz sve snage i ne misle na sutra. Cim su osvojili vlast na Paliluli istog momenta su zaboravili sva obecanja do tada. Samo vas gledamo Jovicicu, Vesicu…

  7. Zašto se leva obala ne odvoji konačno od Palilule, a ne sve pare da idu u centar?? Što neko reče, ovde je bukvalno kao palanka, nema pristojne prodavnice sa nekim normalnim izborom proizvoda, pa ja u Krnjači ne mogu nigde da kupim cherry paradajz sem ako ne odem u Metro?!

Leave a Reply

Stanovnici Padinske Skele muku muče sa strujom - 2015

Kovilovo bez struje od 13h, u domovima hladno

U roku od 10 sati dve osobe povređene na Pančevačkom putu