Prema rečima zamenika gradonačelnika Beograda, Gorana Vesića, kompletna i temeljna rekonstrukcija Pančevačkog mosta moraće da sačeka završetak mosta na Adi Huji, čija će izgradnja početi 2020. godine.
Kako je dodao, ipak će se u međuvremenu verovatno raditi neophodna rekonstrukcija onoga što je važno za normalno funkcionisanje mosta
Upitan da li postoji konkretna komunikacija Grada i Republike po pitanju obnove Pančevačkog mosta, Vesić je novinarima rekao da ona postoji, ali da Pančevački most ne pripada Gradu, već je u nadležnosti “Puteva Srbije”.
Putevi Srbije rade projekat. Mi ćemo u tome učestvovati, ali kompletna rekonstrukcija će biti na preduzeću Putevi Srbije – rekao je Vesić.
On je objasnio da će, u okviru plana koji postoji za preuzmanje saobraćajnica na teritoriji Beograda, u jednom trenutku narednih godina Pančevački most preći u nadležnost Grada Beograda, kao i autoput kada se bude završila obilaznica, budući da će onda autoput kroz grad postati gradski bulevar.
Ako niste znali
Pančevački most ima po dve trake u oba pravca za drumski saobraćaj i dva koloseka za železnički saobraćaj.
Cela dužina mosta sa betonskim vijaduktom i inundacionim mostom iznosi 1.526,4 metara. Glavna konstrukcija mosta duga je 1134,7 metara.
Most je pušten u saobracaj 10. novembra 1935. godine. Tokom Drugog svetskog rata most je srušila Jugoslovenska vojska u nameri da uspori napredovanje nacista. Obnovljen je 1946. godine.
Da li je Pančevački most zaista u lošem stanju, kako se priča, i da li je potpuno bezbedan za saobraćaj, znaće se nakon testiranja koje je sprovedeno u nedelju.
Zbog ovih pregleda, koje sprovodi specijalno vozilo, jedna traka u smeru ka Pančevu je bila zatvorena sve do 18.00 časova. Ipak, nije bilo gužvi jer je nedeljom manji intenzitet saibraćaja.