Građani Stare Borče i Crvenke na molbu uvođenje kasnijeg polaska sa Omladinskog stadiona dobili odgovor od nadležnih da je u poslednjem polasku bilo svega 32 putnika i da im više zbog toga ni ne treba.
Surađani koji žive u Staroj Borči i Crvenki moraju da „uhvate“ poslednju 104-ku u 22.50 vikendom, odnosno 23.00 radnim danom.
– Ja nekada moram da uzmem taksi kada se vraćam s posla, jer radim do 22 sata i jedva stignem na taj poslednji autobus. Da ne komentarišem kako je to kada ne mogu da odem ni na kafu sa prijateljima, bez spremljene „hiljadarke“ za taksi – očajna je jedna sugrađanka iz Crvenke.
Kako kaže, sve bi bilo lakše da postoji noćni prevoz, ali on radi samo na linijama za Borču i Padinsku Skelu.
Međutim, u Sekretarijatu za javni prevoz kažu da bi za dodatni polazak trebalo angažovati još jednog vozača i da to nije opravdano „imajući u vidu da na liniji 104 rade solo vozila kojima se može istovremeno voziti 110 putnika“.
– Po podacima sa masovnog brojanja putnika, iskorišćenost ponuđenih kapaciteta u ovim polascima bila je sledeća: polazak u 21.50 imao je broj putnika koji je istovremeno bio u autobusu 37, a ukupno je duž cele trase polazak koristilo 56 putnika. Polazak u 22.25 je imao broj putnika koji je istovremeno bio u autobusu 43, a ukupno je duž cele trase polazak koristio 61 putnik. Polazak u 23.00 je imao broj putnika koji je istovremeno bio u autobusu 23, a ukupno je duž cele trase polazak koristilo 32 putnika – kažu u Sekretarijatu za javni prevoz.
Kakva je situacija sa polascima drugih linija na levoj obali?
U drugim većim naseljima na levoj obali Dunava situacija je nešto bolja, tako linija 106 za Kovilovo, Glogonjski i Jabučki rit ima poslednji polazak u 23.30 radnim danima sa Omladinskog stadiona, dok je vikendom poslednji polazak 22.30h.
Ovčani na poslednji autobus 105 sa Omladinskog stadiona mogu da računaju u 23.40 i to svakodnevno. Slično je i sa stanovnicima Koteža jer poslednja 43-ka sa Novog Beograda polazi u 23.35 h.
Stanovnici Padinske Skele poslednji autobus na liniji 101 sa Omladinskog stadiona radnim danima imaju u 23.45, dok je on vikendom u 23.20. Sugrađani Reve (Krnjača) i Pančeva poslednji polazak autobusa na liniji 108 imaju tačno u ponoć.
U nezavidnoj poziciji su i oni koji od Padinske Skele presedaju za Vrbovski, Besni Fok, Široku Gredu, Preliv i Dunavac, s obzirom na to da je poslednji autobus na liniji 102 u 23.35, ali prethodno moraju i da računaju na dugi put do Padinske Skele.
Definitivno je najteže stići do Dunavca, jer je poslednji polazak na liniji 107 iz Padinske Skele u 22.50, a vikednom autobusi idu isključivo sa Omladinskog stadiona i to sa poslednjim polaskom u 21.55.
Luksuz je živeti u Borči zbog linija 95 i 96
Najveći „luksuz“ imaju Borčani jer poslednji autobus na liniji 96 sa Trga republike polazi u 23.55, a već petnaest minuta kasnije imaju i noćni autobus 101N.
Međutim, poslednja 95-ica iz Bloka 45 polazi u ponoć, tako da dnevni autobus mogu da uhvate čak i oko 0.30 sati, što je gotovo nemoguća misija za većinu delova grada koji su u to doba oslonjeni na papreno skupe noćne linije.
Sugrađani iz Krnjače duž Zrenjaninca su najsrećniji jer osim 85-ice koja ide preko Pupina i lokalne 105l sve ostale linije prolaze kroz naselje.
Valjda će nekad neko od nadležnih provozati sa „prigradskim“ linijama, pitati građane šta misle i na osnovu toga doneti odluku, a ne na osnovu brojeva!
Kotez jeste u malo boljoj situaciji, ali trbalo bi uvesti i neki kasniji polazak, pogotovo iz Koteza prema gradu jer poslednji polazak je u 23 00. Takodje mislim da bi za Kotez trebalo uvesti i liniju u nekom drugom pravcu, recimo do Vukovog spomenika, ili bar Omladinskog stadiona zbog povezanosti sa ostalim linijama gradskog prevoza.
Od kad 43 ide sa Nbgd? Ili je to greska u tekstu