Danas u režiji Vesića počelo izvođenje predizborne komendije zvane „Počela izgradnja kanalizacije na levoj obali Dunava“ koja se PREMIJERNO izvodi pred svake izbore.
Pored Gorana Vesića u glavnim ulogama su bili ministar Tomislav Momirović i novi predsednik opštine Miroslav Ivanovič.
Ovo je kratak uvod u priču…
Danas veliki dan zato što na levoj obali Dunava počinje izgradnja kanalizacije koja će „pokriti” Krnjaču, Ovču, Borču i Kotež, kao i sva druga naselja, rekao je Vesić
Radovi će biti završeni u roku od tri godine i tako će kanalizacija, koja se građanima leve obale Dunava obećava decenijama, konačno „stići” u ovaj deo grada. Deo leve obale Dunava ima kanalizaciju, ali i pored toga sve fekalne materije završavaju u Dunavu i zagađuju našu najveću reku. Sada radimo na kompletnom rešavanju problema, sa fabrikom za preradu otpadnih voda i crpnim stanicama, čime ćemo obuhvatiti novu, ali i postojeću kanalizacionu mrežu, tako da neprerađene otpadne vode više neće završavati u Dunavu. To je veoma važno za ekologiju, ali i zdravlje ljudi. Stanovnici ovog dela grada najbolje znaju kako izgledaju otvoreni kanali i otvorena fekalna kanalizacija,rekao je Vesić.
Prema njegovim rečima, vrednost projekta je 55 miliona evra, od čega 20 miliona obezbeđuje Grad, a preostali iznos od 35 miliona je kredit Evropske investicione banke.
Raspisan je tender za izgradnju fabrike za preradu otpadnih voda u Krnjači. Izvođač radova biće poznat 14. marta, kada se očekuje i početak izgradnje. Istovremeno, od novca koji je obezbedio Grad završavamo crpnu stanicu Krnjača 2, koja će prepumpavati fekalnu kanalizaciju do fabrike za preradu otpadnih voda. Grad je sopstvenim sredstvima izgradio osam kilometara kanalizacije u naselju Braća Marić, a danas su počeli radovi na izgradnji još šest kilometara kanalizacione mreže u Krnjači, sa 320 priključaka. Najkasnije do 1. marta biće raspisan tender za radove koji će biti finansirani novcem od kredita EIB-a, to jest radovi na izgradnji 80 kilometara kanalizacione mreže na levoj obali Dunava, rekao je Vesić.
Kako je kazao, čitav posao biće završen najkasnije za tri godine i tada ovde više neće biti nijedne kuće koja nije priključena na kanalizaciju, navodi se u saopštenju Sekretarijata za informisanje.
Dobili smo grant od EIB-a, koji će obezbediti novac za revizione šahtove, bez kojih nijedna kuća ne može biti priključena na kanalizaciju, a koji koštaju između 600 i 800 evra. Svaka kuća dobiće besplatno revizioni šaht. Ostaje samo da se plati priključak u vrednosti od 60.000 dinara, koji će se plaćati 1.000 dinara mesečno u 60 rata, što mislim da je prihvatljivo, dodao je Vesić.
Narednih dana gledajte nastavak komendije...
Čekali smo čekali i dočekali izbore! Realno, izbori bi mogli da se održavaju npr. na svakih 6 meseci do godinu dana kako bi stalno imali nove predstave i nova obećanja.
Kada imamo „komendiju“ od gradonacelnika pa za sve sto se radi u gradu salje pomocnika zasto onda ne bi smo imali i „komendiju“ pred svake gradske izbore. Zato pazljivo glasajte.
Da ponovo povežemo priču o mukama 100.000 stanovnika Beograda sa leve obale Dunava. Praktično svaki dan pre podne oko 9 i popodne oko 17 časova, ogromne su gužve na Pančevačkom mostu u pravcu Beograda i u tim i takvim kolonama 2 km. dužine mosta i prilaznih saobraćajnica se prelazi za sat vremena brzinom 2 km na sat i u tim kolonama se dešava da bolesni građani umiru jer ne mogu da dođu do bolnica na desnoj obali Dunava pa i do novog Kliničkog centra koji su građeni i njihovim parama. Alternativa je Pupinov most ali ako se radi o stanovniku iz Krnjače treba preći 20 km. uz više od 10 semafora i to traje najmanje pola sata. Pravo i jedino rešenje je odavno postojalo, posebno od 2005.g. kada je japanska vlada nudila kredit na 40 godina sa 10 godina počeka za most preko Ada Huje ali se taj most još nije počeo graditi i zato ponavljam u ogromnoj meri neprivilegovani građani sa leve obale Dunava osim životima sve to plaćaju i ogromnim izdacima za dizel gorivo i benzin jer su akcize oko 50% za obe vrste goriva i zato gradu odgovara ovakvo stanje bez obzira na ljudske žrtve (o tome uopšte ne razmišljaju) jer se ogroman prihod akciza ostvaruje na dnevnom nivou ali je neverovatna bahatost i nebriga Predsednika SNS-a Vučića koji gradi u isto vreme 2 autoputa ka Sarajevu. Za jedan koji ide ka Bijeljini već je sagrađen most preko Save kod Sremeske Rače koji ide u njive ali je 31.03. 2022.g.premijerka Brnabić izjavila da je obaveza Srbije da finansira i gradnju tog dela puta. Drugi autoput ka Sarajevu uveliko se gradi ide od Požege, preko, Užica, Kotromana i Rogatice i sve se to i mnogo toga drugog kao naprimer aerodrom u Trebinju, decenijama unazad od kada je Vučić na vlasti radi i sa parama velikog broja građana Beograda sa leve obale Dunava koja osim što nema most preko Ada Huje u većem delu pliva u govnima jer nema kanalizaciju.