Prema izveštajima MUP-a, prethodne godine u saobraćajnim nesrećama koje su se desile na Beogradskim mostovima nije bilo poginulih. Nažalost, tokom ove godine to nije bio slučaj.
Gotovo da nema dana da se na nekom od beogradskih mostova ne dogodi nesreća: lančani sudari, prevrtanja i sustizanja. Najviše saobraćajnih nezgoda događa se na Brankovom mostu, a najmanje na Pupinovom mostu i Starom savskom mostu.
Ipak, u toku ove godine, čak dve nesreće sa tragičnim ishodom dogodile su se baš na mostovima koje povezuju levu obalu sa drugim delovima Beograda. U januaru je došlo do teške saobraćajne nesreće na Pupinovom mostu, kada je muškarac starosti 35 godina izgubio život.
Treba imati na umu da je bezbednost na Pupinovom mostu drastično smanjena noću jer javno osvetljenje još uvek nije obnovljeno, nakon obijanja trafo stanica i krađe opreme. Iako su radovi započeti još krajem avgusta, na osvetljenje Pupinovog mosta i dalje se čeka.
Pre samo mesec dana velika tragedija desila se i na Pančevačkom mostu, kada su otac i ćerka izgubili život padom sa visine od skoro 20 metara. Njihov automobil probio je zaštitnu ogradu nakon „očešavanja“ sa drugim vozilom, a ova tragedija izazvala je ozbiljne rasprave o stanju Pančevačkog mosta i bezbednosti sugrađana.
Posle ove nesreće iz „Puteva Srbije“ najavili su kompletnu obnovu ograde, inače oštećene na više mesta zbog čestih izletanja sa kolovoza. Ipak, ne zna se kada i da li će zaista do te rekonstrukcije doći.