Improvizovani „ležeći policajac“ na silaznoj rampi Pančevačkog mosta već nekoliko meseci muči vozače leve obale Dunava i mahom Pančevce. Deo desne kolovozne trake na silaznoj rampi mosta pokriva ogromna čelična rampa koja štiti oštećenu spojnicu.
Svako ko je prolazio Pančevačkim mostom na silaznoj rampi imao je problem sa čeličnim ležećim policajcem pa ga mnogi zaobilaze, zbog čega se stvaraju velike gužve i ugrožava se bezbednost saobraćaja.
Najstrašnije od svega je što pomenuti problem leži na istom mestu već 100 dana (sredine oktobra 2013. godine) i da se niko od nadležnih nije smilovao da problem reši. Pretpostavljamo da je potrebno da silazna rampa totalno propadne i da isključenje sa mosta bude nemoguće kako bi nas se neko setio.
Čelični ležeći policajac je tu kako bi zaštitio propadanje automobila u propali deo takozvanog češlja koji spaja dva dela konstrukcije. Da bi prešli dotični policajac morate da se prestrojite u levu traku što dovodi do stvaranje gužve, često i sudara.
Čelična spojnica je toliko visoka da retko koje vozilo može preći bez posledica. Gradski autobusi su prvih nekoliko dana prelazili preko čeličnog ležećeg policajca dok nisu primetili da svaki put zglobi autobus zadnjim delom udari o konstrukciju, pa sada zbog toga svi autobusi obilaze pomenutu spojnicu.
Na Pančevačkom mostu, prilikom spuštanja na silaznu rampu u Bulevar Despota Stefana primetili smo sa leve strane saobraćajne znakove koji signaliziraju radove na putu, iako znamo da mesecima niko ništa ne radi na dotičnom mostu.
Moramo da LOBIramo zajedno
Mi smo krenuli u lobiranje, kontaktirali JP „Putevi Srbije“ i dobili sledeći odgovor:
„Poštovani, u vezi sa pitanjima koja ste nam poslali, možemo Vas informisati da silazna rampa sa Pančevačkog mosta ka Bulevaru despota Stefana nije u nadležnosti JP „Putevi Srbije“ već grada Beograda“.
I u nastavku dodaju, „Što se tiče sanacije ovog mosta, ne možemo ništa precizirati pošto je upravljanje Pančevačkim mostom u nadležnosti JP „Železnice Srbije“, dok naše preduzeće održava samo kolovoznu konstrukciju“.
Naravno, nakon novih informacija kontaktirali smo JKP „Beograd put“, GO „Palilula“ i JP „Železnice Srbije“ i od svih pomenutih jedino se „Beograd put“ udostojio da odgovori:
„Poštovani, JKP “Beograd put” je po nalogu nadležnog organa postavio prelaznice na dilatacionoj spojnici na silaznoj rampi u Bulevaru despota Stefana. Druge naloge za radove naša Služba za održavanje mostova još nije dobila tako da možete da se obratite Direkciji za puteve grada za dalje informacije“. Što smo mi i učinili!
Ko će rešiti spojnicu kao i haos na Pančevačkom mostu još nije poznato… Ali jedno je sigurno, niko ne zna koliko je oštećena spojnica u desnoj kolovoznoj traci i da li je improvizovani čelični ležeći policajac garant bezbednosti vozača.
Iskreno se nadamo da će se uskoro rešiti problem oko nadležnosti, kako bi se što pre pristupilo problemu sanacije spojnice silazne rampe i na taj način usrećilo hiljade i hiljade stanovnika sa leve obale Dunava u Beogradu, koji svakodnevno gube živce prelazeći naš stari i oronuli Pančevac.
Jedan od osnovnih ciljeva blog/portala leve obale Beograda je da ukažemo na probleme, kritikujemo odgovorne i naravno pohvalimo kad god se uradi nešto dobro, zato se pridruži akciji „LOBIraj i ti“.
Foto: Nikola Đokić
Bravo za Lobi! I mi smo pisali JKP „Beograd Put“ i takođe su nas uputili na Gradsku direkciju za puteve.“ Ulice za Bicikliste“ su pisale Direkciji za puteve u vezi pomenutih radova, sa idejom da poprave odnosno nivelišu trotoar na pristupnoj rampi, ali smo dobili odgovor da isti nije u njihovoj nadležnosti a po pitanju postavljenog čeličnog ležećeg policajca od njih nismo dobili odgovor, iako je zahtev za informaciju od javnog značaja upućen još jesenas.
I moj suprug je pisao istim institucijama, kao i Vi, i dobio je identične odgovore. Naravno, ništa se nije promenilo, osim što nestaju znaci koje je postavio JP „Beograd put“. Neverovatna je bahatost i nebriga prema stanovnicima leve obale.
Na levoj obali nista novo…Lezeci odoleva jer ga svi zaobilaze…u Srbiji moze i tako…