Ko i pod kojim uslovima može da koristi koridorski gradski prevoz - www.lobi-info.rs

Ko i pod kojim uslovima može da koristi koridorski gradski prevoz

2 minuta za čitanje
2

Javni gradski prevoz u Beogradu je zvanično ukinut kako bi se sprečilo dalje širenje korona virusa, ali su na centralnom gradskom području uvedene 33 vanredne, tzv. koridorske linije. Ove linije  prevoze Beograđane do posla i nazad i to u dva špica: od 5.30 do 8.00 i od 17.30 do 20.00 časova.

Pored njih, „Lasta“ je sa centrom grada povezala i sedam prigradskih opština: Obrenovac, Mladenovac, Lazarevac, Sopot, Surčin, Barajevo i Grocku.

Međutim, njih ne može svako da koristi, pogotovo ne u popodnevnom terminu kada je na snazi policijski čas. Praktično prevoz je namenjen za četiri grupe:

  1. Medicinsko osoblje (uz zdravstvenu legitimaciju)
  2. Nemedicinsko osoblje zaposleno u medicinskim ustanovama (uz ličnu kartu)
  3. Pripadnike Vojske, MUP-a Srbije, Gradske uprave i zaposlene u javnim preduzećima
  4. Radnike privatnih preduzeća koji imaju radnu obavezu (uz važeću Busplus karticu)

Direktori GSP-a i „Laste” procenjuju na terenu zajedno sa stručnim službama da li neke linije treba pojačati ili eventualno smanjiti.

Veliki broj ljudi sada koristi sopstvena prevozna sredstva i ne koristi javni prevoz, tako da mi tokom dana snimamo situaciju na terenu i prilagođavamo je potrebama. Svako veče kada budemo korigovali vreme polazaka i broj linija, podaci će biti objavljeni na sajtovima GSP-a i „Laste” – rekao je predsednik Skupštine grada Nikola Nikodijević.

Kontrolu ulazaka vršiće komunalna milicija i policija. Svi koji ulaze u autobuse moraju imati radni nalog svoje firme i plaćen Busplus, osim zdravstvenih radnika koji u autobuse mogu ulaziti sa lekarskom licencom.

Spisak koridorskih linija možete pogledati OVDE.

Kome se i kako prijaviti?

Sekretarijat za javni prevoz formirao je posebnu imejl-adresu: javniprevoz.covid@beograd.gov.rs, na koju će ustanove i subjekti dostavljati svoje zahteve sa potrebama zaposlenih za organizovanjem posebnih linija gradskog i prigradskog prevoza.

Ustanove i subjekti su za prijavljene zaposlene dužni da uplate pretplatne karte za prevoz za tekući mesec (Busplus), kao i da obezbede radne naloge posebno za svaki dan, odnosno na dnevnom nivou – istakli su iz Sekretarijata za javni prevoz.

2 Comments

  1. Šta ako poseduje radni nalog ali nema personalizovanu kartu već običnu bus plus (zato šo je personalizovana istekla) ?

Ostavite odgovor

Prethodna priča

Kineski privrednici doniraju Beogradu 100.000 maski

Sledaća priča

Pazite se prevare, ekipe za dezinfekciju treba da imaju obeležja Zavoda za biocide

Poslednje od Vesti