Već dugo je poznato koliko levoj obali fale biciklističke staze. Mnogi naši sugrađani koriste bicikle kao prevozno sredstvo na lokalu, ali i šire, a ovakav vid prevoza postao bi zanimljiv i za veći broj sugrađana samo kada bi imali staze na kojima bi bili daleko bezbedniji nego sada.
Nažalost, biciklisti na levoj obali nisu nimalo bezbedni. Preko Pančevačkog mosta prelazak biciklom je jednak samoubistvu, a biciklistička staza preko Pupina nikada nije ni stigla do Borče, već se jednostavno vratila u Zemun.
Zrenjaninski put, kao glavna saobraćajnica leve obale, nije mnogo bezbedniji od mostova. Biciklisti često moraju da se povlače van puta zbog bahatih vozača, a tu ih čeka samo blato ili jarak. Ovčanski put nije bezbedan ni za pešake, a kamoli bicikliste. I tako je u većini ulica leve obale.
Gradonačelnik Beograda dr. Zoran Radojičić, najavljuje da će u Beogradu biti izgrađeno 120 kilometara biciklističkih staza. Kako kaže, plan je da se biciklističke staze na pravi način umreže i povežu.
A treba podsetiti da neke od EuroVelo biciklističkih ruta prolaze baš duž leve obale. Zato se postavlja pitanje, kakav utisak sa sobom ponesu biciklisti iz drugih delova sveta kada prođu ovim rutama, koje na levoj obali izgledaju očajno.
Ostaje nejasno da li će poneki kilometar od najavljenih 120 završiti i na levoj obali ili će i ovoga puta sve biti usmereno samo na centralne gradske zone.
GIPHY App Key not set. Please check settings