Nakon rekonstrukcije Takovske ulice podigla se prašina u javnosti zbog načina na koji je na ovoj deonici postavljena biciklistička staza i sve se pretvorilo u borbu za opstanak između pešaka, biciklista i parkiranih automobila.
Nakon što je preduzeće „Beograd put“ popravilo načinjenu grešku i pomerilo biciklističku stazu tako da automobili mogu nesmetano da se parkiraju, javio se novi problem – trotoar namenjen pešacima je sada izuzetno uzan.
U Takovskoj je falilo desetak centimetara da se ubaci i metro – duhovito je primetio jedan sugrađanin.
I ovo nije nimalo usamljen slučaj, jer i u nedavno rekonstruisanoj Ruzveltovoj ulici vodi se ista borba. Vozači automobila uredno koriste biciklističku stazu za parkiranje svojih vozila.
Ipak, pobednik u kategoriji suludih biciklističkih staza, svakako je ona koja preko Pupinovog mosta (ne)vodi iz Zemuna na levu obalu. Koristili su je vozači i kao parking, ali njena suludost ide i dalje od toga, jer popularno je nazvana „Put za Nigde“.
Oni koje se u neznanju osmele da krenu biciklom iz Zemuna prema Borči, u nadi da će se provozati i levom obalom, neće se obradovati. Mogu da se provozaju samo do kraja ove staze i da se vrate nazad u Zemun.
U međuvremenu staza za Nigde pretvorila se u stazu Zemun – Zemun. Omogućeno je da se biciklisti i pešaci u „kružnoj turi“ vrate do Zemuna, jer dobili su stepenište i „kružni put“.
Iz firme koja je angažovana na izgradnji pristupnih saobraćajnica mostu, objasnili su da je u pitanju planska gradnja. Biciklistička staza će se produžiti, kada se izgradi raskrsnica.
Naravno, ako u međuvremenu ne zaborave, jer u centralnim gradskim zonama, greške više bodu oči!
Treba naglasiti svim gradskim sluzbama da u Borci nema ni jedna biciklisticka staza.
Bilo bi logicno da se izgrade sada dok ima nesta ili mozda nikad za gradjane treceg reda
Mi gradjani drugog reda tj. Borce verovatno ne zaluzujemo biciklisticke staze, zato ih i nemamo niti imaju nameru da ih grade uskoro. Velika je steta sto bar nemamo mogucnost da se provozamo biciklima do Zemuna i Gardosa kao ljudi sa druge strane mosta no moramo voziti brzim trakama rizikujuci zivote ucesnika saobracaja
Na mostu mesecima ne radi osvetljenje uvece, izgleda kao pustos, pustinja. Strasno je autom proci kamoli biciklom.