Leva Obala Beograda Info – LOBI kao HOBI

Oglasio se i GSP: Protiv bahatog vozača pokrenut postupak

u Vesti od
Tara – T2

Povodom incidenta koji se dogodio na okretnici gradskog prevoza u Borči, kada je vozač uz vređanje izbacio iz autobusa invalida i pratioca, oglasio se zvanično i GSP.

U ime GSP “Beograd” i u svoje lično ime, duboko se izvinjavam sugrađankama zbog sramnog postupka našeg vozača, izjavila je Slavica Stevanović, PR gradskog prevoznika.

Na ovaj način u GSP “Beograd” su potvrdili objave u medijima, ali se i ogradili od postupka svog zaposlenog. koji je prošle nedelje na liniji 95, uz salvu uvreda i psovki, sprečio lice u invalidskim kolicima da uđe u autobus.

Bezobrazluk vozača GSP

Kako je dodala, protiv nesavesnog vozača odmah je podneta disciplinska prijava, međutim, tom prilikom je utvrđeno da se protiv njega već vodi disciplinski postupak. Nisu hteli da oktriju šta je u pitanju, ali saznajemo da ni ta situacija nije bila nimalo bezazlena.

Zbog svih procedura i zakona u ovom trenutku ne mogu sa sigurnošću da vam kažem koju sankciju će snositi, ali posle svega sigurno neće proći nekažnjeno – objašnjava Stevanovićeva.

Zanimljivo:  Na Pančevačkom mostu ozbiljne gužve u smeru ka centru

Kako kažu iz najvećeg gradskog prevoznika, oni se istinski trude da ovakvih slučajeva bude što manje, ali zbog velikog broja zaposlenih nisu u prilici da blagovremeno prekontrolisu sve vozače.

Od ukupno 2.700 vozača, svakog dana na ulicama je njih oko 2.000 i nemoguće je nadgledati ih sve. Iako se u većini vozila nalaze kamere, nije moguće ispratiti svaku nepravilnost, objasnili su iz GSP-a.

Pretnje Lobiju nakon članka o incidentu

Nakon naše objave priče o ovom incidentu, dobili smo grube pretnje od predstavnika sindikata Sloga JKP GSP Beograd!

Ukoliko do petka ne dobijemo dokaze, a ne izvinite se vozaču javno i ne objavite i njegovu izjavu bićete tuženi za klevetu – Nebojša Aleksić, predsednik sindikata Sloga

Iako smo iskazali spremnost da čujemo i drugu stranu priče, sa pretnjama je nastavljeno čime je ugroženo pravo na slobodu izražavanja i informisanja putem medija.

Zanimljivo:  Potpisan sporazum o kulturnoj i privrednoj saradnji Palilule i ruskog grada Obninska

Sindikati služe da brane prava zaposlenih unutar preduzeća u skladu sa demokratskim principima. Međutim sudeći prema ponašanju predstavnika sindikata možemo zaključiti da sebe smatraju da su “bogomdani” i da se pojedinci mogu ponašati kako god žele.

Izgleda da grubo i bahato ponašanje nije usamljeno među zaposlenima u ovom javnom preduzeću, ali ni sada nećemo dozvoliti sebi da sudimo o svima koji tamo rade na osnovu nekoliko loših primera, kojih uvek ima i kojih će uvek biti. Zato je neophodno odvojiti žito od kukolja, a ovo je jedan od načina.

Mi u prevozu provedemo najviše par sati, dok jedan vozač u vozilu provede ceo svoj radni dan. Drago nam je da još uvek ima dosta onih koji taj posao pošteno rade i time brane obraz ove struke.

2 komentara

  1. Sramno ponašanje tzv. Predsednika sindikata vozača Gsp koji na naj prostiji način vredja novimare i nas gradjane. Goapodine u svakoj drugoj drzavivi ne biste imali nikakvu funkcij vec shodno vasem obrazovanju bili obican fizicki radnik ili vozac poljoprivrednih masina, ovim ne degradirajuci postene seljake traktoriste jer su oni ljudi sa razvijenim osecajem za druatvo i kucnim vaspitanjem daleko iznad vaseg. Bolje se umirite, izvinite i uljudite ostale vozace Gsp kako bi zaustavili svakodnevne zalbecgradjana na ponasanje bahatih vozaca koji maltretiraju putnike leve obale dunava kojima je preko glave sam los vozni park koji saobraca! Akotrpimo naj losije autobuse gsp u Beogradu ne moramo trpeti naj bahatije vozace Gsp na levoj obali Dunava jer na levoj obali zive i vredni ljudi koji doprinose Beogradu!

  2. Jedno vreme sam provela u americkoj drzavi MIchigen gde sam sve vreme koristila javni prevoz pa sam cesto bila svedok ponasanja vozaca kad je u pitanju osoba sa invaliditetom. Naime, tamo su osobe u invalidskim kolicima uglavnom samostalne i bez pratnje. Svaki put kada je takva osoba bila na stanici, a toga je bilo vrlo cesto, vozac bi u potpunosti zaustavljao autobus, spustao rampu, nadgledao ili pomogao osobi da udje , vracao se u autobus, zatvarao rampu i pokretao vozilo. Taj proces je nekad trajao poprilicno vremena ali nikad nijedan vozac nije pokazao ni najmanje nestrpljenja niti bilo ko od putnika. Da li je u pitanju zakon, humanost ili kultura ne znam,ali ocigledno nijedno od toga nije zastupljeno kod bahatih vozaca GSP gde ne bih rekla da ima izuzetka……

Ostavite odgovor

Vaša email adresa neće biti objavljena.

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Poslednje iz Vesti

Idi na Vrh