Od kada su Severna tangenta obilaznice oko Beograda i Pupinov most otvoreni za saobraćaj, bili smo svedovci velikog broja tragičnih saobraćajnih nezgoda.
Za ovakvu tragičnu situaciju zaslužno je nekoliko faktora. Vrlo ozbiljan problem nastao je kada su pokradene trafo stanice duž ove deonice pa je obilaznica ostala bez osvetljenja.
Takođe ograničenje je i dalje 50 kilometara na čas, iako vozači neprestano apeluju da se ograničenje promeni.
Dovoljno je prisetiti se samo poslednje tragedije kada je jedan vozač izgubio život, pa da bude jasno da je razdelna ograda mogla da spreči mnoge tragedije.
Iako se svi ovi problemi sporo rešavaju, dočekali smo bar jednu pozitivnu promenu na ovoj deonici jer konačno se postavlja razdelna ograda.
Da li je moguće! Sledeće je povećanje brzine! – obradovali su se vozači
Nadamo se na će nadležni i preostale probleme rešavati u što kraćem roku, jer ova deonica je postala odličan način da sugrađani uštede vreme i izbegnu prolazak kroz centar grada.
Kao prioritet ostaje da se reši osvetljenje čitave deonice, a naravno i da se poveća ograničenje brzine kretanja vozila.
Foto: N. S. Vidić
Neka ga i obeleže kako je predvidjeno projektom, jedna zaustavna i dve vozne trake u oba smera, posto su oba smera iste širine kao i auto put. Uz ogradu koju sad postavljaju, to je dovoljno da se brzina poveća.
Što se tiče osvetljenja, u jednom od komentara sam napisao da postoje razni sistemi zaštite. Druga stvar je ta, što mi nije jasno gde su ti stari trafoi završili. Pazite to je oprema teška oko 500 kilograma, i da se ne zna gde je završila.
Ocigledno isto razmisljamo . Svakako se to moze bolje zastititi, a ovde eto ni policija nista ne moze , jer su to tamo neke budale, koje su pritom , napravile stetu od oko 300 000 eur zarad zarade od oko 10 000 eur . To je ozbiljna stvar i za takvo nesto robija od deset godina nije uopste velika