in

Borča je novi Novi Beograd

Prošle godine 51.548 ljudi je zatražilo novu adresu u glavnom gradu, a najviše doseljenih građana su zabeležile opštine Zvezdara, Voždovac i Palilula.

Prema nedavno objavljenim rezultatima Gradskog zavoda za statistiku, Zvezdara je posle nekoliko godina preuzeli primat od Voždovca, na čiju se teritoriju u prethodnom periodu doselilo najviše novih stanovnika, pre svega zbog naselja Stepa Stepanović.

– Zvezdara ima dobru infrastrukturu i povezanost saobraćajnica sa centrom grada. Umesto zagađenja i buke, ljudi ovde dobiju zelene površine, kao što su Zvezdarska šuma i Stepin lug. Zvezdarci jedini nisu imali problem sa nedostatkom mesta u vrtićima i mlade sve to privlači – rekli su iz Odseka za informisanje opštine Zvezdara, dodavši da je planska izgradnja još jedan njihov adut.

stanovi-borca-2016-02

Sa njima se slažu i agenti za nekretnine, koji su takođe zapazili da su Beograđani na ovu opštinu „bacili oko“.

– Na Zvezdari je dobar odnos cene i kvaliteta nekretnina, u Mirijevu investitori lako dobijaju dozvolu da grade manje stanove, što će se retko desiti na Savskom vencu – rekli su nam beogradski agenti.

Blizina centru nije uvek odlučujući faktor za izbor naselja, a primer za to je Palilula, koja se na meti građana našla tik iza Zvezdare i Voždovca, sa prilivom od 1.790 ljudi.

– Palilula je popularna, naročito leva obala Dunava. Mnogi investitori smatraju da je pametno ulagati u, pre svega Borču, ali i Kotež i Krnjaču. Zbog silnih najavljenih izgradnji smatra se da je Borča novi Novi Beograd – tvrde agenti za nekretnine.

Izvor: Blic

Slične teme: Leva obala postaje novi Novi Beograd | Dunavski venac, treći Beograd ili pak nešto treće?!

4 komentara

Odgovori
  1. Mozda kada bi napravili:
    – barem jos jednu saobracajnicu do Pancevackog mosta,
    – zaista most Borca-Zemun (a, ne samo Kovilovo-Galenika),
    – cetiri trake od raskrsnice za Ovcu do petlje Kovilovo
    – napravili zeleni talas semafora, a ne crveni
    – uradili kanalizaciju i trotoare
    – sredili ulice da nema kolotraka od autobusa i kamiona, pa kad skrecete u bocnu ulicu da ne oderete pod automobila,
    mogli bi da pricamo o nekom razvoju Borce, koja je inace 10km udaljena od Dunava.
    Naravno da bi to sve bilo lakse kada bi se formirala Opstina Dunav, a ne da bude deo Opstine Palilule do koje niko ne moze ni da dodje, a kamoli da se parkira u okolini opstinske zgrade, katastra ili gradske uprave.

  2. Nažalost, teško će ikad Leva obala ličiti N. Beogradu. Započeta je neplanski i ta praksa se nastavlja. Nove zgrade, uz po neki izuzetak, grade se sa samo jednim ciljem, da se zaradi novac, a infrastruktura oko objekata( kišna i fekalna kanalizacija, trotoari, parkinzi, zelene površine…) nikoga ne zanima. Skoro sam peške isao od Koteža do Metroa (zbog lošeg javnog prevoza). Nedostajala mi je jedino zaštitna maska. Kako je onima koji, u takvim uslovima, provode život?

  3. Pa oni to rade politicki dabi Borcu proglasili kao N. BEOGRAD zbog zona a po borci lete govna svukud svaki dan se septicke crpe nema kanalizacija nista .Vaznoje njima da oni stave 1 zonu toje bitno a sto kanalizacije nema to nije bitno S R A M O T A.

Leave a Reply

Radovi na Zrenjaninskom putu

Sudar autobusa na liniji 95 i kamiona na Zrenjaninskom putu