Na Zrenjaninskom putu, za nepunih pet meseci došlo je do 30 saobraćajnih nesreća u kojima je 42 lica povređeno a jedna osoba je izgubila život.
Iako su nadležni još početkom godine počeli akciju povećanja bezbednosti na Zrenjaninskom putu, udesi ipak ne jenjavaju.
Od početka godine na Zrenjaninskom putu došlo je do 30 saobraćajnih nezgoda u kojim je 42 povređeno: 10 žena a 29 muškarca i troje dece a jedna osoba je, nažalost, izgubila život.
Ovakava tragična statistika posledica je nepažnje, prekoračenja dozvoljene brzine, nepropisnog preticanja, kao i prolaska vozila na crveno svetlo. Sve češća pojava jeste i upravljanje vozilom pod dejstvom alkohola.
Bezbednost zavisi od mera koje sprovodi policija
Saobraćajna policija pojačala je kontrolu na Zrenjaninskom putu – nekoliko ekipa je na terenu i regulišu saobraćaj na pomenutoj deonici.
Da li će se i u kojoj meri unaprediti bezbednost na putevima zavisiće i od mera koje sprovodi saobraćajna policija, poboljšanja kvaliteta saobraćajne infrastrukture i signalizacije, ali pre svega od samih učesnika u saobraćaju i njihovog ponašanja za volanom.
Saobraćajnu policiju svakodnevo viđamo ali ne i radnike koji bi trebalo da završe akciju bezbednosti saobraćaja na Zrenjanincu čiji je rok završetka odavno prekoračen.
Zaštitna ograda kod raskrsnice „Putnik“ je započeta ali ne i dovršena. Pitanje je čak da li se može promeniti svest pešaka.
Zrenjaninski put jeste poznat po lošoj infrastrukturi, slaboj vidiljivosti, iluziji da je bezbedno upravljati vozilom u većoj brzini i po mnogim drugim nedostacima.
Sve je to Zrenjaninac a kakvi smo mi, vozači i pešaci?!
Svako od nas pojedinačno mora biti svestan sopstvene odgovornosti za svoju i bezbednost drugih učesnika u saobraćaju jer smo ipak mi prva karika u lancu odgovornosti kada se nesreća dogodi.