in

Zrenjaninski put kroz Krnjaču postaje bulevar sa šest traka

Prema planu koji je usvojila Skupština Beograda Zrenjaninski put bi trebalo da dobije još dve trake i postane bulevar sa šest traka.

U „Planu detaljne regulacije Krnjače“ najbitnija stavka, pored izgradnje kanalizacije, jeste rekostrukcija Zrenjaninskog puta koji prolazi kroz ovo naselje, u dužini od 3.850 metara, kako bi se omogućilo sigurnije putovanje po ovoj deonici.

sirenje-zrenjaninca-2016

Ukoliko se ovaj projekat realizuje najprometnija saobraćajnica bi u budućnosti trebala da ima po tri trake u oba smera, između kojih bi se nalazilo razdelno ostrvo široko četiri metra, a predviđene su i pešačka i biciklistička staza.

Pored samog Zrenjaninskog puta biće uređene i sekundarne saobraćajnice, a sve kako piše u nacrtu, “uz težnju da se u najvećoj mogućoj meri zadrže postojeći objekti koji su većinom podignuti mimo urbanističkih planova”.

Nije tajna da će određeni deo nelegalno izgrađenih objekata morati da bude srušen kako zbog proširenja Zrenjaninskog puta, tako i okolnih ulica.

Proširenje Zrenjaninskog puta kroz Borču

Nadali smo se da će se nakon izgradnje Pupinovog mosta pristupiti proširenju Zrenjaninskog puta kroz Borču, od raskrsnice „Putnik“ do nove petlje, a potom i dalje do Padinske Skele. Ali to se nije desilo.

Pomenuta deonica puta je usko grlo Zrenjaninskog puta, stoga je potrebno što pre izvršiti proširenje istog kako zbog protočnosti saobraćaja tako i zbog povećanja bezbednosti jer su udesi na ovom delu svakodnevnica.

 

sirenje-zrenjaninca-2016-3

Planovi su jasni i postoje već godinama, nama planiranje dobro ide ali realizacija slabo, stoga pitamo nadležene u gradu i opštini, kad će to proširenje da se realizuje?

Slike: GoogleMaps

6 komentara

Odgovori
  1. zašto više neko ne seti se da postavi pitanje vezano za Ovčanski put, te da se postavi pitanje što na tom putu nema koji ležeći policajac jer tim putem se vozi brzo a postalo je oko Ovčanca veliko naselje sa puno dece(a i još se širi). Primera radi Borča je prepuna ležećih na pojedinim ulicama a mi na Ovčanskom putu svakodnevno strahujemo za našu decu od nemormalno brzih vozača(na jednom delu pravac je 700-800 metara), tu hvataju i do 150km/h.

  2. 3850 metara je cudan broj posto to dolazi samo do Like. Onda se suzava sa tih novih sest na cetri trake i onda posle 1000 metara na dve kod skretanja za Borcu. Trebali bi bar do Borce da stave sest traka, a posle nje cetri…

    • Ovaj plan regulacije se najverovatnije odnosi samo na Krnjaču i zato je pomenuta samo ta deonica. Logično je da se takva saobraćajnica produži bar do petlje za novi most. U Krnjači je važno proširiti bočne ulice, naročito ka školi, domu zdravlja, vrtiću. Ukoliko postoji volja treba srušiti samo po nekoliko objekata (uz obeštećenje vlasnicima) koji zalaze u liniju puta i eventualno od okolnih placeva/dvorišta uzeti i platiti najviše po metar, metar i po. Trenutni problem sa pančevačkim putem ukazuje da ponekad bočne ulice preuzimaju glavni saobraćaj pa treba razmišljati i o tim ulicama.

  3. Kanalizacija…sramota je da do sada to i dalje nema…kanal kao mocvara…leti smrad…uzas.

    Pre tih 6 traka treba srediti postojece ulice koje su pune rupa i gde kola jedva prolaze…jer se zgrade dizu preko noci…pa sve ostave raskopano i nikome nista.

    Bilo bi lepo…i neki park za decu…
    Nigde nema nista…sem u novom naselju iza metroa koje je jako lepo.

  4. Da je ovo objavljeno 1. aprila, poverovao bih… A što se kanalizacije tiče, Krnjača je odavno ima…nažalost površinsku.

Leave a Reply

Propao i drugi pokušaj prodaje zemljišta banje u Ovči

„Mrtvi pijani“ se zakucali u parkiran kombi u Borči (FOTO)