Zrenjaninski put je već decenijama u lošem stanju! Kako smo već pisali, sneg i so posipana ove zime otvorili su i proširili kratere. Radnici „Beograd puta“ zakrpili su neke od rupa, ali to je daleko od dovoljnog.
Rupe i krateri nalaze se duž celog Zrenjaninskog puta. Na pojedinim delovima oštećena je sredina kolovoza, pa vozači neretko upadaju u rupe. Ipak, veću opasnost predstavljaju oštećenja duž desne trake. Autobusi, da bi izbegli opasne rovove neretko su prinuđeni da manevrišu u levu traku.
Ogromni krateri, iz kojih već viri armatura, vidljivi su na svim stajalištima javnog prevoza duž puta. Saobraćajnim znakovima obeležene su samo neke udarne rupe, koje vozači ne mogu lako da uoče, pošto su ispunjene vodom. Neke od tih rupa tako stoje godinama!
Kao i na kolovozu, i na stajalištima su ogromne rupe neretko pune vode. Zato putnici ne mogu suvi ni da uđu u autobuse. Pošto duž Zrenjaninskog puta praktično nema trotoara, najugroženiji su pešaci, školarci pogotovo. Sugrađani su primorani da gaze po blatu i barama.
Deonicu od petlje za Kovilovo do Ulice Branka Momirova, odnosno Pančevačkog mosta, od 2016. godine održava JP „Putevi Beograda“. Tada je ova deonica prestala da bude deo državnih puteva i postala gradska saobraćajnica. JP „Putevi Srbije“ odgovorno je za održavanje puta od petlje „Kovilovo“ do Pančevačkog puta koja je deo severne tangente.
Pre dve godine zamenik gradonačelnika Goran Vesić najavljivao je moguću rekonstrukciju Zrenjaninskog puta tokom 2019 godine.
Zrenjaninski put jeste u lošem stanju, ali da bismo kompletno sredili ovu saobraćajnicu, potrebno nam je 640 miliona dinara – rekao je tada Vesić
Iz JP „Putevi Beograda“ još tada su istakli da bi rekonstrukcija podrazumevala zatvaranje i preusmeravanje saobraćaja na alternativne pravce, pa je potrebno da se steknu svi uslovi za rekonstrukciju.
Da li će, kako je najavljeno, Zrenjaninski put zaista biti obnovljen ove godine, ostaje da se nadamo.
Izvor: Novosti Foto: P.M.