in

SPECIJAL: Linija 85 spaja Borču i Banovo brdo preko Pupinovog mosta i Mosta na Adi

Novi red vožnje linije 85 Borča - Banovo brdo
Novi red vožnje linije 85 Borča - Banovo brdo

Očekivali smo da će Direkcija za javni prevoz Beograda uvesti novu liniju preko Pupinovog mosta, ali su ipak odlučili da produže postojeću trasu autobiske linije 85, koja će od petka 19. decembra saobraćati na relaciji Borča-Banovo brdo.

Ipak smo bili u pravu što se tiče informacije da će odmah po otvaranju biti linija gradskog saobraćaja preko novog mosta na Dunavu.

Nova linija 85 zvaće se Banovo brdo-Borča III i saobraćaće na trasi od okretnice na Banovom brdu do okretnice Borča III. Na novoj liniji će saobraćati 10 vozila u intervalu od 14 minuta.

 

Trasa linije 85 – Borča III – Banovo brdo

Kliknite na sliku ispod kako biste videli kompletu mapu trase

GSP linija 85 - Borca III - Banovo brdoBanovo brdo-Požeška-Kirovljeva-Visoka-Paštrovićeva-Radnička-Most na Adi-Jurija Gagarina-Marka Hristića-Đorđa Stanojevića-Omladinskih brigada-Bulevar Mihaila Pupina-Aleksandra Dubčeka-22. oktobra-Vrtlarska-Ugrinovačka-Banatska-Cara Dušana-Pupinov most-Severna tangenta-Zrenjaninski put-Bratstva i jedinstva-Bele Bartoka-Borča 3.

Kako se navodi u saopštenju Gradske uprave, analizirajući mogućnost poboljšanja prevoza gradjana nastanjenih na teritoriji opština Novi Beograd, Zemun i Palilula, Direkcija za javni prevoz je uvažavajući zahteve građana za uspostavlanje direktne veze ovih opština definisala neophodne uslove za produženje linije broj 85.

Linija 85 će saobraćati preko novih mostova, preko Mosta na Adi i Pupinovog mosta, tako da opet imamo liniju koja ide preko dva mosta.

Povećanjem broja vozila na ovoj liniji, obezbediće se veći ponuđeni kapacitet i nivo usluge stanovnicima nastanjenim u gravitacionoj zoni saobraćajnica Zrenjaninski put-Batajnički put-Ugrinovačke ulice-Omladinskih brigada.

Istovremeno, ovo predstavlja najkraću vezu naselja uz levu obalu Dunava sa centralnim delovima opština Zemun i Novi Beograd, kao i sa budućom autobuskom i železničkom stanicom u Bloku 42.

Verujemo da je ovo samo prva linija preko novog mosta i da u narednom periodu možemo očekivati još nekoliko linija.

6 komentara

Odgovori
    • Jbt pa imas milion buseva koji idu na zelenjak ili blizu okolinu iz oba pravca, ovo je odlicna alternativa zaobilasku centra grada i zakrcenim i zatrovanim ulicama da se ide okolo a bice garant i brze jer ima manje guzve.

  1. Naravno da je dobra ideja što se tiče produžetka trase…nekako mi je oduvek ova linija izgledala nedovršeno….sad će dobiti svoj pun smisao…samo je red vožnje malo nelogičan…do sad interval kretanja vozila na pomenutoj liniji bio je 13 minuta…zar je moguće da će takva linija koja povezuje toliko frekventnih stajališta, dva nova mosta, 5 gradskih opština imati interval 14 minuta po novom redu vožnje a pogotovo kada se uzme u obzir da vozila na mnogim opterećenim linijama često ispadaju iz turaže što dovodi do sledećeg:
    naime jedno vozilo ako zbog kvara, saobraćajne gužve i sl. ne postigne vreme iz turažnog lista putnici će čekati 28 minuta.

  2. Ne sviđa mi se vizija ljudi koji odlučuju o gradskom prevozu. Napravili su još jednu liniju koja će dve udaljene tačke povezivati na najsporiji mogući način- prolaskom trase kroz najgušće naseljene ulice, sa najgušćim saobraćajem. Opet će od Borče do Novog Beograda trebati oko sat vremena, realno kad uračunamo par minuta čekanja busa. Umesto da većina linija ide kroz gusto naseljene delove grada, a manji broj drugih namerno kroz manje naseljene ulice kojima će bus brže prolaziti. Šteta što nisu napravili liniju koja bi išla ulicama npr: Borča 3, Bratstva i jedinstva, Zrenjaninski put, Pupinov most, Cara Dušana, Gornji grad, Autoput E75, Bulevar Arsenija Čarnojevića, Španskih boraca, Bulevar Milutina Milankovića, Antifašističke borbe, Most na Adi itd do Banovog Brda. Tako bi se postigla BRZA VEZA između Borče, Zemuna preko Novog Beograda do Banovog Brda! Umesto toga dobili smo još jednu liniju koja će se vući sat vremena od jednog do drugog dela grada. Nema tu nikakve značajne dobiti osim brze veze između Borče i Zemuna.

  3. Linija 85 je vec preopterećena!Na drugoj-trećoj stanici od okretnice u Borči ne može da se uđe u autobus!!! Da li ljudi idu turistički ili na posao,ne znam,ali treba da se pojača novim,češćim polascima,pod hitno!

Leave a Reply

PREMIJERNO: Most Zemun-Borča iz vazduha, decembar 2014

PREMIJERNO! Most Zemun-Borča iz vazduha, decembar 2014.

Pupinov most - LOBI

SPECIJAL: Pupinov most umalo najduži most u Beogradu