Malo je bilo potrebno ali ga je ipak nadmašio za sada jedini most koji spaja levu obalu sa ostatkom Beograda – Pančevački most.
Odbrojavanje do otvaranja još jednog mosta preko Dunava već se meri satima, tako da se možemo malo baviti statistikom i važnim podacima vezanim za ovu značajnu građevinu.
S obzirom na to da je Dunav najšira reka koja protiče kroz Beograd, logično je da most koji spaja dve obale Dunava poseduje najveću dužinu. Najveću dužinu ima Pančevački most, a ona iznosi 1.526 metara. Titulu drugog po redu prema dužini mosta u glavnom gradu Srbije poneće Pupinov most. Naime, on će biti dugačak 1.501 metar.
U Beogradu trenutno postoji osam mostova, od toga je sedam preko Save i samo jedan preko Dunava. Za drugi most preko Dunava Beograđani su čekali skoro jedan vek, tačnije 80 godina.
Razvitak leve obale počeo je otvaranjem Pančevačkog mosta. To je bio početak masovnijeg naseljavanja leve obale i njenog razvitka. Ako se vodimo tim principom, do sada dalji deo leve obale od centra grada, započeće svoju novu eru jer više neće biti tako daleko. Tako da Pupinov most, osim što će premostiti dve obale Dunava, predstavljaće i vezu sa do sada udaljenim delom Beograda i doneti mnoge druge benefite.
Severna magistralna tangenta se nastavlja novim mostom
Nastavak obilaznice gradi se dalje. Cilj je spajanje petlje „Zrenjanin“ sa Pančevačkim putem. Time će se završiti još jedna etapa obilaznice oko Beograda. Ali da bi obilaznica dobila svoj pun krug, neophodan je još jedan most preko Dunava, i to kod Ade Huje.
Nadamo se da će radovi na obilaznici biti nastavljeni u dobrom ritmu, da će se rokovi poštovati i, na kraju, nadamo se još jednom mostu preko Dunava.
Pupin je zavrsen sutra se pusta u saobracaj a sada bi trebalo krenuti u „akciju“ da dobijemo jos jedan most preko Dunava.Predpostavljam da je naj realnije ocekivati da to bude most na obilaznici kod Vince/slazem se/ ali ipak treba zavrteti pricu o trokrakom mostu Olje Ivanjicki.Kao prvo ne samo sto bi bio novi simbol Bg i uvrstio ga na mapu svetskih atrakcija vec bi imao i veliku funkcionalnost.Preko usca bi obodom prelazio preko Ratnog ostrva i dalje na levu obalu a desnim krakom bi se odvajao i prelazio u Bg negde ispod Kalemegdana.Izgradnjom Dunavskog bulevara sa ade Huje trasom sadasnje Dunavske ulice i dalje vezom na most ili oko Kalemgdana potpuno bi se rasreretila prezagusen Bul.Despota Stefana,Trg Republike,Terazijski tunel.Znam da je preskupo ali …