Željko Milković v.d. direktora GSP-a, izvor: kurir-info.rs

Rukovodstvo GSP-a se susrelo sa građanima

u Vesti od

V.d. generalnog direktora GSP-a Željko Milković sa svojim saradnicima izašao je pred putnike i pokušao kroz razgovor da im objasni zašto je važno plaćati autobusku kartu. Situacija bila zategnuta ali je bilo i pozitivnih komentara.

U toku je akcija „Za bolji prevoz i život u Beogradu” koju smo najavili pre nekoliko danaU njoj učestvuje i v.d. predsednika GSP-a lično. On je sa saradnicima delio letke i razgovarao o tome koliko i sami putnici gube time što ne plaćaju kartu.

„GSP mora da krene sa zimskim redom vožnje od 1. septembra. Taj zimski red vožnje zbog nedostatka sredstava će biti redukovan za 10 procenata. Ukoliko se nastavi ovakva situacija i dalje, bićemo prisiljeni da pravimo i veće redukcije”, izjavio je Milković.

“Menjanjem navika možemo da obezbedimo 300 novih autobusa, 20 tramvaja ili 160 kuća za poplavljene u Obrenovcu ili drugim krajevima Srbije”, objašnjava Milković koliko se gubi zbog neplatiša.

GSP deljenje letaka, izvor: telegraf.rs

Takođe je najavio oštriju kontrolu i novine koje su uvedene u vezi sa blokiranjem kartica.

Zanimljivo:  Sinoć na Zrenjanincu lakše povređena ženska osoba

„Od 1. septembra biće više kontrolora i ljudi će biti prisiljeni da kupuju karte. Kartice će biti stopirane ukoliko se ne izvrši validacija. Ponovo uspostavljanje režima za prevoz koštaće onoga koji je to uradio”, kaže Milković.

Pored negativnih komentara koji su u većini bilo je i pozitivnih komentara građana.

„Mislim da im akcija neće biti uspešna. Svaki dan moraš da se voziš autobusom, a to je u ovim uslovima skupo. Ja sam đak i kada idem u školu imam mesečnu ali ovako ne jer nemam para. Da radim, plaćao bih”, kaže jedan beogradski osnovac.

Najavljeno je i uvođenje zonskog sistema u Beogradu.

„Novi tarifni sistem može se očekivati od januara. Za njega je pretežno nadležna Direkcija za javni prevoz i Sekretarijat za saobraćaj. U zavisnosti od zona razlikovaće se i cena karte. Iako mi ne odlučujemo o konačnim cenama karata, savetovali smo radnoj grupi da se cene karata za kratke relacije snize u odnosu na trenuno važeće”, naglašava Milković.

 

Zanimljivo:  Bezobzirni vozač autobusa u Borči izbacio invalida iz vozila

Dobro je to što se i samo rukovodstvo GSP-a angažovalo u ovoj akciji kako bi podstakli građane da plaćaju prevoz. Građani su imali priliku da se sustretu sa rukovodstvom GSP-a i kažu šta imaju i saslušaju drugu stranu, što je prava stvar. Činjenica je da grad gubi mnogo zbog neplatiša a da li će ova akcija imati efekta videćemo…

Ostavite odgovor

Vaša email adresa neće biti objavljena.

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.