GSP zahteva ukidanje besplatnog prevoza za povlašćene kategorije - 2014

Slaba prodaja karata smanjuje broj autobusa

u Vesti od

Od 1. septembra počinje da se primenjuje zimski red vožnje GSP-a. V.d. direktora GSP-a Željko Milković kaže da će broj vozila biti smanjen za 10 odsto zbog teške situacije u kojoj se preduzeće nalazi.

Ono što se moglo pretpostaviti se i desilo. Usled toga što mali broj građana kupuje kartu, GSP je došao u jako lošu situaciju. Primorani su da smanje broj autobusa za 10 odsto.

Znamo da 1. septembra kreću đaci u školu, studenti takođe uskoro na faklutete, godišnji odmori se završavaju, tako da se očekuju gužve u prevozu.

GSP novi autobusi

„Za bolji prevoz i život u Beogradu”

GSP je pokrenuo akciju pod nazivom „Za bolji prevoz i život u Beogradu”. Poenta ove akcije je da se građanima objasni da je plaćanje karte neophodno. Takođe biće objašnjeno koliko grad  gubi zbog neplatiša. Jedan od primera je da Beograd može godišnje biti bogatiji za 300 novih autobusa.

Do 1. septembra će na 15 punktova biti raspoređeni zaposleni GSP-a koji će deliti letke i razgovarati sa građanima o plaćanju karte i unapređenju gradskog prevoza.

Zanimljivo:  Protekle noći u Borči teže je povređena muška osoba

„Ako građani ne budu plaćali karte, to je u budžet grada, odnosno GSP-a, 400 miliona dinara mesečno manje, odnosno oko 5 milijardi dinara godišnje”, izjavio je Milković.

Takođe se najavljuje da će ako se situacija ne promeni ili pogorša, morati dodatno da smanje broj autobusa. Pored toga Milković najavljuje uvođenje zonskog sistema u Beogradu.

Situacija oko obaveznog validiranja je poznata ali upozoravaju još jednom na ovu promenu.

„Kartice će biti stopirane ukoliko se ne izvrši validacija a ponovno uspostavljanje režima za prevoz će koštati. Potrebna je velika ozbiljnost i moramo zajedno da se probudimo jer ovako više ne može”, kaže Milković.

 

Kontrolora će biti više a autobusa manje, dakle teško da će neko moći da „promaši” kontrolu pogotovo ako ide kroz centar grada.

Zanimljivo:  Na Pančevačkom mostu i dalje samo popravke manjeg obima

Prodaja karata je jedan od osnovnih izvora finansiranja GSP-a i toga građani moraju da budu svesni. S obzirom na to da je prodaja karata jako loša, ovakav potez GSP-a mogao se i naslutiti. Videćemo da li će odgovornost građana porasti i da li će se brzo sve vratiti u normalu ili će biti dodatnog smanjenja broja autobusa.

Ostavite odgovor

Vaša email adresa neće biti objavljena.

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.