Leva Obala Beograda Info – LOBI kao HOBI

Radovi na rekonstrukciji pruge Beograd-Pančevo počinju u martu

Radovi na rekonstrukciji pruge Beograd-Pančevo počinju u martu

u Vesti od
Tara – T2

Sergej Pavlov, generalni direktor „Ruske železnice internešnal” najavio je početak radova na modernizaciji i rekonstrukciji pruge Beograd-Pančevo u martu. Ovo je prvi od pet projekata koji će se realizvati iz ruskog kredita od 800 miliona dinara.

Rekonstrukcija postojeće pruge, izgradnja i elektrifikacija drugog koloseka od Pančevačkog mosta dao stanice Pančevo glavna, počinje sledeće godine. Takođe, i tender za izbor izvođača radova biće raspisani početkom sledeće godine.

Naša je tehnologija i najbolje ruske kompanije biće angažovane na modernizaciji srpskih pruga iz ruskog zajma, pre svega na izgradnji tunela i mostova – navodi Pavlov u Muzeju „Železnica Srbije“ prilikom obeležavanja 30 godina likovnog konkursa „Železnica očima dece“. – Očekujemo da će veliki deo posla raditi i srpske kompanije, pošto je reč o velikim projektima. Imamo dobru saradnju sa „Železnicama Srbije“, dobro smo se pripremili za projekte i pribavili smo sve dozvole za početak radova.”- izjavio je Pavlov.

Zanimljivo:  Privremeno ukinuti večernji polasci BG voza do Krnjače

Rekonstrukcija pruge će nas koštati oko 69 miliona evra, 60 miliona će bii obezbeđeno iz ruskog kredita dok ostali iznos obezbeđuje država, Srbija. Država i „Železnice Srbije“ moraju da uplati avans od 9 mliona evra kao bi se stekli uslovi za početak radova.

Podsećamo, građevinska dovola za rekonstrukciju pruge i modernizaciju pruge od Beograda do Pančeva, dobijena je 3. oktobra. Projekat obuhvata rekonstrukciju deonice dužine 15 kilometara, čijom modernizacijom se povećava propusan moć pruge kao i brzina vozova na 120 kilometara na sat.

Pančevački most dobija drugi kolosek - 05.11.2013Projekat obuhvata i rekonstrukciju postojećeg koloseka i infrastrukture u stanicama Krnjača, Ovča, Pančevački most, Krnjača most i Sebeš, uključujući i most preko reke Tamiš, dve stanice, dva stanična perona, jednu ukrsnicu, vučnu podstanicu Pančevo i ranžirnu stanicu Krnjača.

Zanimljivo:  Zbog radova na Pančevacu izmene saobraćaja BG voza, ljudi čekali uzalud

Ugovor koji je potpisan sa ruskom železnicom je definitivno jedan od najvećih investicionih projekata srpske železnice u proteklih nekoliko decenija. Nadamo se da će srpska železnica u narednom periodu biti mnogo kvalitetnija, efikasnija kao i modernija.

Povezane teme:

Ostavite odgovor

Vaša email adresa neće biti objavljena.

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Poslednje iz Vesti

Idi na Vrh