Radovi na izgradnji mosta Zemun -Borča napreduju po predviđenoj dinamici, a završetak se očekuje do kraja 2014. godine. Obale jesu spojene, ali nedostaje još 150 metara da bi drugi deo konstrukcije stigao do Borčanske strane.
Zahvaljujući neumornim putarima i mostadžijama, radovi na „kineskom mostu“ teku po planu. Radnici prkose vremenu i postavljaju podloge, asfaltiraju deonice i završavaju glavnu konstukciju kako bi trasa od Zrenjaninskog do Novosadskog puta bila završena do kraja godine.
Iako su se obale pre nekoliko meseci spojile, nedostaje još malo da most bude kompletan.
„Na konstrukciji samog mosta preostala su da se izgrade još tri polja uzvodne konstrukcije – negde oko 150 metara mostovske konstrukcije. Kompletna mostovska konstrukcija, i uzvodna i nizvodna, biće gotova za dva meseca kada će biti završen kompletan betonski deo mosta”, kažu iz Direkcije za gradsko zemljište.
Dok se glavni raspon uzvodnom konstrukcijom povezuje sa borčanskom stranom, na centralnom delu mosta u toku su završni radovi.
Majstori postavljaju hidroizolaciju, izgrađen je veći deo pešačkih i biciklističkih staza, a postavljaju se i betonske ograde koje će razdvajati trotoar od kolovozne konstrukcije.
Radovi na pristupnim saobraćajnicama
Podloge za izlivanje asfalta postavljaju se na pristupnim saobraćajnicama na borčanskoj strani i većim delom su urađene.
„Od mosta do Zrenjaninskog puta, negde oko šest kilometara dužine, asfaltirano je pet kilometara, kompletno položena sva kišna kanalizacija, postavljena elektroinstalacija, postavljeni ivičnjaci. Preostali su radovi na konstrukciji preko dva kanala, Vizelja i Velikog kanala. Na samom Zrenjaninskom putu izgrađeni su svi stubovi za Zrenjaninsku petlju, i već dva meseca odvijaju se radovi na izgradnji gornje konstrukcije.”
Za izgradnju trase od Zemuna do Pančevačkog puta, do sada je rešeno 811 imovinskopravnih predmeta, što znači da je najveći broj predmeta u okviru ovog projekta rešen. Preostala je još jedna sporna parcela, nakon čega će se steći i poslednja građevinska dozvola za tu deonicu.
Foto: Tanjug / Beobuild forum
Samo da ne bude po principu “ nasa posla“:
da se nesto iskomplikuje i da tih 150 metara ostanu nedovrseni…