in

Putarima već vreme za popravni u Bratstva i jedinstva

Ovako je počelo

Sredinom aprila, pre manje od mesec dana, radosno smo dočekali završetak radova u ulici Bratstva i jedinstva, između Hopovske i Zrenjaninskog puta, kao prvu fazu u sanaciji najprometnijih ulica u Borči.

Ulica Bratstva i jedinstva proširena je u delu kod tržng centra Shoppi, gde su se stvarale najveće gužve, a radovima je obuhvaćeno i uključenje na Zrenjaninski put gde se neprestano zadržavala voda posle kiše, pa je deo raskrsnice večito ličio na jezero, a ne na pešački prelaz.

I taman kada smo poverovali da se napresuje sa rešavanjem problema, dočekalo nas novo iznenađenje!

Ubrzo nakon završetka radova, šaht u ulici Bratstva i jedinstva počeo je da tone. Malo po malo, potonuo je skoro pola metra. Na sreću problem je prijavljen i obeležen, kako ne bi došlo do nesreće za vozače, od kojih su neki umalo izgubili točkove.

Krater u Bratstva i jedinstva

Obzirom da je šaht počeo da tone pre rekonstrukcije ulice, očekivali smo da će izvođači radova alarmirati na vreme nadležne službe kako bi se saniranje izvršilo pre asfaltiranja ulice.

Očigledno je i dalje prisustno razmišanje „da mi uradimo naš deo posla, a ovo nas drugo ne zanima“ pa onda sve mora da se radi iz nekoliko puta i najgore od svega što ćemo na novom asfaltu imati odmah „zakrpu“.

Neki sugrađani su se našalili na račun ovog problema, pa su predložili da se na ovom mestu napravi kružni tok ili čak nova fontana.

I dok smo obilazili ovu lokaciju, primetili smo da ni problem zadržavanja vode na raskrsnici sa Zrenjaninskim putem nije u potpunosti rešen. Situacija je daleko bolja nego ranije, ali voda se i dalje zadržava na pešačkom prelazu kod Pikola.

Pešački prelaz kd Pikola

Kako su naši vredni putari već uveliko angažovani na drugoj fazi sanacija u delu između Bele Bartoka i Valjevskog odreda, postavlja se pitanje kada će naći vremena da izvrše popravke na slavnoj prvoj fazi u Bratstva i jedinstva.

2 komentara

Odgovori
  1. Na žalost, naša svakodnevna i surova realnost. Urade nov asfalt pa se neko seti da negde treba neke cevi zameniti, pa malo iseku, pa malo zakrpe i za mesec dana otvaraju se rupe i mi vozimo godinama tako. Uništavamo vozila a plaćamo puteve kroz gorivo, registracije i ko zna šta još a vozimo po najgorim putevima. To se dugi niz godina nije promenilo a verovatno još duži niz godina i neće. Kad bi počeli da kažnjavaju odgovorne zato što se neka ulica radi po pet puta možda bi se nešto i desilo a do tad vozimo po rupama.

Leave a Reply

Izmena trasa linija 85, 95, 96 i 105L zbog nastavka radova

Ipak neće biti duplih tehničkih pregleda za starija vozila