Kada tražimo smeštaj za letovanje navikli smo da vidimo opise poput „Samo 5 minuta hoda do plaže“ ili „Samo 200m udaljen od plaže“.
Međutim, trend sa ovakvim oglasima je sada prisutan i na oglasima nekretnina, bilo da je iznajmljivanje ili prodaja iste.
Orijentiri zavise od prioriteta i najčešće su to lokacije, kao na primer centar, trg, raskrsnice, glavna ulica, kej, šetalište i slično.
Takođe se često orijentišemo na osnovu javnih ustanova poput škola, vrtića, domova zdravlja, ali i objekata kao što su pijace, pošte, prodavnice, apoteke itd.
Borča je dobila novi orijentir jer smo pre nekoliko dana primetili oglas koji kaže „Borča, (ulicu smo izostavili), 10 minuta hoda do tržnog centra“.
Slatko smo se nasmejali, a nadamo se da ćete i vi 😉
Inače trend je takav da je sve veća potražnja za stanovima na levoj obali, dok stručnjaci kažu da je Borča novi Novi Beograd.