in

Presretač na Zrenjaninskom putu kod Kovilova

Danas je primećen presretač na Zrenjaninskom putu kod Kovilova kada je zaustavio jedno vozilo zbog prekoračenja brzine.

U pitanju je bila crna Škoda Superb, iako ova informacija ne znači previše jer policija ima nekoliko različitih automobila poznatih kao presretači.

Za one koji ne znaju na putevima Srbije već osam godina krstare presretači, brza policijska vozila bez policijskih obeležja sa reputacijom da se od njih ne može pobeći.

Njihov posao je da kontrolišu puteve na kojima se često krše saobračajni propisi, prvenstveno da uhvate i uspore neodgovorne i obesne vozače koji preteruju sa brzinom, ne obazirući se ni na ograničenje ni na opasnost kojoj tako izlažu i sebe i druge.

Samo tokom 2015. godine, presretači su uhvatili skoro 500 vozača, što načih što stranih, koji su kroz Srbiju jurili brzinama od preko 200 km na sat, a zbog raznih prekoračenja brzine uhvaćeno je više od 25.000 vozača.

U Upravi saobraćajne policije tvrde da nema tolerancije, ali se u praksi retko dešava da presretač zaustavi vozilo koje se kretalo 10 ili 20 km na sat brže od dozovljene brzine.

Presretač najčešće pretekne vozilo koje je vrši prekršaj, uključi svetlosni signal sa natpisom „POLICIJA“ i „PRATI ME“ na displeju koji se vidi kroz zadnji vetrobran.

Takođe, postoji i opcija da se uopšte ne zaustave nego da samo snime prekršaj, s tim što se onda pre podonošenja zahteva nadležnom prekršajnom sudu.

Zato dragi sugrađani obratite pažnju kako vozite Zrenjaninskim putem, a posebno obilaznicom od Pupinovog mosta do Zrenjaninske petlje i dalje do Pančevačkog puta, zbog famoznog ograničenja 50 km/h, ali i čestih radarskih kontrola.

8 komentara

Odgovori
        • Ne,nego mi muka od ovog „zasto je ogranicenje 50?“
          Ostavio sam bar 5 komentara kad je bilo rec o tome i na drugim medijima je objasnjeno sto je 50 i sad on opet pita „zasto je ogranicenje 50?“

          • Ajde nemoj molim te, profesionalni vozac sam (putnicog automobila) 11 godina i covek je postavio legitimno pitanje, da li samo znas na koliko opasnih krivina u Srbiji je dozvoljeno preticanje samo zato sto je to pre 10 godina bila pregledna krivina, a sada zbog izrasle sume (nek je ziva i zdrava) samo ludak bi krenuo da pretice, a zamisli tu je dozvoljeno, sto znaci da nema kontrole zadnjih 10 godina, nekada su strucni ljudi obilazili puteve i menjali znakove pored puta kao i obelezja na kolovozu u zavisnosti od promena na tim deonicama (vozio sam ljude iz stare SFRJ iz raznihtadasnjih ministarstava i pricali su mi o tim REDOVNIM kontrolama), a sada ovi furaju, vide izlizanu isprekidanu liniju oni nastave i prefarbaju opet isprekidanu, a to sto je izrasla SUMA i vise nema preglednosti nije bitno, dok je na nekim preglednim pravcima namerno stavljena puna da bi kupili pare i punili budzet..tako da ..nemas pojma

  1. A zasto je ogranicenje 50? Molim te, prosvetli me. Tri trake, pustinja okolo… A kroz Zemun je istom saobracajnicom ogranicenje 60, pa i 80 km/h.
    Eto, ja ne znam, pa te molim za pojasnjenje. Unapred hvala.

    • Objasnicu ti laicki,o detaljima mozes da vidis na webu. Put jos nije dobio upotrebnu dozvolu i vodi se kao ne znam kakav a na takvim putevima je ogranicenje 50. Kad dobije dozvolu onda ce da se vodi drugacije i moci ce da bude 80 ogranicenje. Sad Vi vidite kad je zavrsen put i zasto nije dobio dozvolu.

Leave a Reply

Do kraja aprila biće asfaltirane 32 ulice na Paliluli

Vozaču pozlilo kad je upao autom u kanal na Malom Zbegu