Radovi kod raskrsnice „Putnik” najavljuju postavljanje ograde za pešake koja će ih sprećiti da pretrčavaju kritični Zrenjaninski put.
Pošto je naš Zrenjaninski put najkritičniji za pešake ali i za vozače i predstavlja jednu od najopasnijih saobraćajnica na levoj obali Dunava, izgleda da su nadležni čuli vapaj za pomoć.
Radovi kod „Putnika” sprovode se uporedno od izdvojenog skretanja za Borču. Nadamo se da će nastaviti prema stanici jer je tu najkritičnija tačka.
Pošto se prvi pešački prelaz nalazi tek na raskrsnici za Borču i Ovču, pretrčavanje putnika je svakodneva slika dana. Međutim, jasno je da pešački prelaz po zakonu nije dobro postavljen jer zakon kaže:
„Na putu sa pešačkim prelazom ili posebno izgrađenim prelazom, odnosno prolazom za pešake, pešak je dužan da se pri prelaženju puta kreće tim prelazom, odnosno prolazom ako oni nisu od njega udaljeni više od 100 metara.”
Morate priznati da je pešački prelaz od stanice „Putnik” udaljen i više od 100 metara što svedoči o neadekvatnom postavljanju pešačkih zebri koje doprinose pretrčavanju četiri trake na Zrenjaninskom putu.
Podsećamo, još 2010. godine na osnovu peticije „Pasarela košta manje nego ljudski život” grad Beograd je obećao postavljanje dva pešačka mosta čime bi se u potpunosti odvojilo kretanje pešaka od drumskog saobraćaja. Nažalost, prošlo je toliko godina a obećanja u Srbiji pusta radovanja.
Početkom ove godine započeta je akcija povećanja bezbednosti pešaka na Zrenjaniskom putu gde su ofarbani pešački prelazi i postavljeni semafori koji još nisu pušteni u rad.
Izgleda da se akcija nastavlja postavljanjem ograda koje će sprečiti pretrčavanje pešaka Zrenjaniskog puta i uticati na njihovu bezbednost.