in

Pančevački most dobija drugi kolosek

Pančevački most dobija drugi kolosek - 05.11.2013
Pančevački most dobija drugi kolosek - 05.11.2013

Pančevački most će konačno moći da se pohvali i drugim kolosekom, o istom trošku će biti i završena rekonstrukcija koja je započete pre pet godina. Radovi će biti završeni do 2016. godine a finansirani su iz ruskog kredita.

Jedini most na levoj obali Beograda će konačno moći da zablista u nekom novom, savršenijem svetlu do 2016. godine. Zahvaljujući ruskom kreditu, Pančevački most će dobiti i drugi kolosek kojim će se modernizovati pruga Pančevački most- Pančevo Glavna.

JP „Železnice Srbije“ su još krajem maja potpisali ugovor sa kompanijom „RŽD International“ kako bi se realizoivao projekat modernizacije koji će se finansirati iz ruskog družavnog kredita vrednog 800 milona dolara. Podsećamo da 14. juna je potpisan Aneks broj 1 ugovor za modernizaciju pruge Pančevački most- Pančevo Glavna, takođe finansiran iz ruskog kredita.

Deonica je dugačka 15 kilometara, a njenom modernizacijom i elektrifikacijom povećaće se propusna moć pruge, skratiće se vreme vožnje vozova i povećati njihova brzina na 120 kilometara na čas.”- ističu nadležni JP “Železnice Srbije”.

Pančevački most dobija drugi kolosek - 05.11.2013Projekat obuhvata i rekonstrukciju postojećeg koloseka i infrastrukture u stanicama Krnjača, Ovča, Pančevački most, Krnjača most i Sebeš, uključujući i most preko reke Tamiš, dve stanice, dva stanična perona, jednu ukrsnicu, vučnu podstanicu Pančevo i ranžirnu stanicu Krnjača.

Železnicama Srbije odobrena je građevinska dozvola 03. oktobra a početak radova možemo očekivati ove ili početkom sledeće godine, odnosno čim ruski kredit stigne. Rok za završetak radova jeste dve i po godine, odnosno 824 dana a izvođač radova jeste železnička kompanija “RŽD International.”

Ukupna vrednost radova železničkog koloseka biće oko 69 miliona evra.

Ugovor koji je potpisan sa ruskom železnicom je definitivno jedan od najvećih investicionih projekata srpske železnice u proteklih nekoliko decenija. Nadamo se da će srpska železnica u narednom periodu biti mnogo kvalitetnija, efikasnija kao i modernija.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

PKB prodaje jabuke po šest dinara

PKB prodaje jabuke po šest dinara

Akcija „Drvo generacije“ u osnovnoj školi Stevan Sremac u Borči - 6 i 7 razred

Akcija „Drvo generacije“ u Osnovnoj školi Stevan Sremac u Borči