U toku su završne pripreme pred grejnu sezonu koja zvanično počinje 15. oktobra, a prema Odluci o snabdevanju toplotnom energijom u Gradu Beogradu, JKP Beogradske elektrane“ će obavljati funkcionalne probe sistema daljinskog grejanja počev od utorka, 1. oktobra, do četvrtka, 10. oktobra.
Naglašavamo, funkcionalne probe ne podrazumevaju početak grejne sezone – kažu iz „Beogradskih elektrana“ i apeluju na korisnike da ne upućuju reklamacije Dispečerskom centru – Službi za prijem reklamacija, ukoliko im radijatori nisu topli, jer se pod funkcionalnim probama podrazumeva provera rada sistema u hladnom-dinamičkom režimu, a ne u režimu zagrevanja stambenog i poslovnog prostora.
Funkcionalne probe podrazumevaju proveru rada energetskih objekata, toplana i kotlarnica, čime se uporedno proverava funkcionalnost toplovodne mreže, toplotnih predajnih stanica, a po potrebi i pojedinih grejnih instalacija, kako bi se proizvodna i distributivna postrojenja što bolje pripremila za predstojeću grejnu sezonu.
Probe toplotnih izvora, distributivne mreže, podstanica i pojedinih kućnih grejnih instalacija obavljaće se prema sledećem rasporedu:
- Utorak, 1. oktobar – toplane: „Novi Beograd“ i „Mirijevo“. Kotlarnice KBC „Zvezdara“, Preševska 31 i Dimitrija Tucovića 161.
- Sreda, 2. oktobar – toplane: „Borča“, „Višnjička banja“ i „Voždovac“. Kotlarnice „Braće Marić 3-7“, „Železnik“ i Obnovljiv izvor energije „Ovča“.
- Četvrtak, 3. oktobar – toplane: „Dunav“, „Mladenovac“. Kotlarnice „Janka Veselinovića“, „Uprava prihoda“, „Barajevo“ i „Sremčica“.
- Petak, 4. oktobar – toplane: „Zemun“, „Medaković“, „Banovo brdo“. Kotlarnice „Ljutice Bogdana 2“, „DZ Braće Jerković“.
- Ponedeljak, 7. oktobar – toplane: „Batajnica“, „Konjarnik“. Kotlarnice „GAK Narodni front“, „Luka Beograd“, „Resnik“.
- Utorak, 8. oktobar – toplana „Cerak“. Kotlarnice „Vrtlarska“, „Makedonska (Jakšićeva)“, „Institut za majku i dete“, „KBC Bežanijska kosa“.
- Sreda, 9. oktobar – toplana „Miljakovac“. Kotlarnice „Senjak 1- Simićeva“, „Senjak 2 – Bulevar vojvode Mišića 37-39“, „Senjak 3 – Bulevar vojvode Mišića 39a“, „Šeher – Andre Nikolića 3“.
Korisnici sistema daljinskog grejanja prvenstveno bi trebalo da obrate pažnju na ispravnost svojih unutrašnjih instalacija i ukoliko primete curenje vode iz instalacija, kvar prijavljuju Dispečerskom centru – Službi za prijem reklamacija pozivom na broj telefona 011/20-93-100 (broj telefona isključivo za curenje vode iz instalacija).