Leva Obala Beograda Info – LOBI kao HOBI

Kineski most

Kineski most će ostati “Kineski Most”

u Vesti od
Bitolj – Restoran i kafana

Odmah po prvoj vesti da će Kinezi graditi most na Dunavu, koji će spojiti Zemun i Borču, narod je dao svoj naziv Kineski Most. I pored toga predložen zvaničan naziv je Most Prijateljstva, ma koliko se zvaničnici trudili da nametnu naziv nekom mostu, uvek će narodni biti prihvaćeniji.

Sećamo se ne tako davno, tokom i nakon izgradnje Mosta na Adi, bilo nekoliko ponuđenih naziva za most. Ali Beograska vlast je ipak odlučila, da Beograđani izraze svoje mišljenje o nazivu mosta, putem predloga i na licu mesta kad je most otvoren. Komisija za imenovanje ulica i trgova je prihvatila želju Beograđana i predložiila naziv iz naroda – Most na Adi.

  SPECIJAL: Izvršen test opterećenja novog mosta preko Dunava

Ovaj put se Beograđani nisu pitali za mišljenje, ali jedno je sigurno svi ćemo ga zvati “Kineski Most”.
Most se uveliko gradi, vredni Kinezi napreduju sve više iz dana u dan, očekuje se da će most biti završen u roku, krajem 2014. godine.

Lobiranje

Put za kovilovo

Put ka gradilištu kroz naselje Kovilovo totalno uništen od teretnih vozila. Verujemo da će stanovnici Kovilova prežaliti svakodnevno truckanje i troškove amortizacije u narednih godinu dana, jer svi znamo konačni rezultat, manja gužva na “pančevcu” i lakši život svih žitelja sa leve obale Beograda.

Narednih dana ćemo posetiti gradilište i objaviti nekoliko slika, do tada pogledajte jučerašnju reportažu “Studia B” izgradnje “Kineskog Mosta”.

  U udesu na Pančevačkom putu povređene dve osobe

Foto: Nikola Đokić

Povezane teme:

4 komentara

  1. Mislim da bi ovde trebalo dodati i znak zabrane prolaska teretnih vozila kroz usko naseljen prostor (prvo skretanje sa Zrenjaninskog puta), kao i konstantno krsenje ovog znaka.. Kovilovcani ce prezaliti ali ne i njihovi domovi koji ce verovatno od silnog tereta i starosti zgrada biti unisteni za 2 godine.

    • Hvala na veoma korisnoj informaciji, narednih dane ćemo više istražiti o pomenutom problemu. Upravo nam je to i ideja, da saznamo što više informacija iz prve ruke koje se direktno odnose na probleme u naseljima sa leve obale Beograda.

  2. Bas tako , postoji zabrana kretanja vozila preko 3.5T jer imaju i drugo skretanje 300m nize , ali koga to zanima, samo gazi !!!

    • I ovo je takođe korisna informacija, probaćemo da učinimo nešto vezano i za pomenuti problem znaka i kretanja kuda nije dozvoljeno.

Ostavite odgovor

Vaša email adresa neće biti objavljena.

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Poslednje iz Vesti

Idi na Vrh