in

Infostan uveo šaltere za informacije o pokrenutim postupcima

Preduzeće “Infostan” je uvelo u svim ekspoziturama JKP “Infostan tehnologije” mogućnost da pored tekućih pitanja o zaduženjima, reklamacijama, plaćanju, popustima, subvencijama i računima sugrađani mogu da dobiju i informacije o pokrenutim postupcima prinudne naplate, kao i izmirenju zaostalog duga.

Oformili smo u svih 11 ekspozitura “univerzalne šaltere” za sva navedena pitanja kako bi korisnicima bilo olakšano izmirenje obaveza i omogućeno da na samo jednom mestu dobiju sve potrebne informacije ne dolazeći u zgradu sedišta preduzeća zbog pokrenutih postupaka prinudne naplate – rekli su iz “Infostana”.

Korisnici u svakom trenutku mogu da se obrate bilo kojoj ekspozituri za sva pitanja i nedoumice, bez obzira na teritoriju opštine prebivališta.

Pored toga radnim danima od 7.30 do 20.00 i subotom od 8.00 do 14.00 na raspolaganju je besplatni pozivni centar 0800-011-018, za pitanja korisnika koji pozivaju iz svih fiksnih mreža i broj 011/395-44-20 za pozive iz mobilnih mreža, kao i e-mail adrese svih ekspozitura.

Leave a Reply

Sve je spremno za 16. Noć muzeja u subotu!

Sedam ragbi reprezentativaca iz Borče u subotu protiv Andore