JKP “Infostan” uputilo je opomene pred utuženje na adrese čak 140.000 Beograđana koji su prekoračili rok za plaćanje računa više od 90 dana.
Među njima je i Slavimir Gavrilović, koji tvrdi da su ga iz Infostana tužili za dug iako je sve uredno plaćao. Ovo nije usamljen slučaj, čak i na našu adresu sve više stižu žalbe naših sugrađana, sa istim ili sličnim problemom.
Kako “Infostan” u prestonici ima oko 700.000 korisnika, onda ispada da je svaki peti stanovnik prestonice dobio poslednju opomenu!
Kako navode, cilj opomena pred utuženje je da se korisnicima omogući dodatni rok za plaćanje dospelih obaveza.
Građani koji na vreme izmire svoj dug u celosti nakon dobijanja opomene imaće manje troškova plaćanja u odnosu na one koji to ne učine.
– Iako nismo u zakonskoj obavezi da upućujemo opomene pred utuženje, poslali smo ih kako bi ljudima dali dodatan rok za plaćanje dospelih, a neizmirenih obaveza – navode iz ovog preduzeća.
Plaćanjem duga u celosti, u propisanom roku, korisnici će izbeći postupak prinudne naplate i na taj način neće imati nikakve dodatne troškove utuženja.
Krajem prošle godine “Infostan” je sproveo postupak naplate dugovanja i za oko 15.000 preminulih korisnika. Pokrenuto je više od 1.200 slučajeva prinudne naplate duga, koji su morali da izmire zakonski naslednici preminulih dužnika.
Možda je jedini način da se zaštitimo, tako što ćemo redovno izmirivati svoje obaveze i čuvati račune, kao dokaz da su plaćeni. Shvatimo to kao obavezu!
Uvek zaokružim cifru na veću kada plaćam infostan, a sada me opominju da sam dužan :/