Leva Obala Beograda Info – LOBI kao HOBI

Švercera sve manje na liniji 96 - Borča Trg republike - 04.07.2013

Švercera na liniji 96 sve manje

u Vesti od

Prošlo je deset dana od kako je “Bus plus” pojačao kontrolu karata u gradskom prevozu, a kontroleri kažu da se putnici polako privikavaju na nove uslove vožnje.

Juče oko 10 časova ekipa “24 sata” se vozila u autobusu na liniji 96 od Trga republike do Borče i nazad i tom prilikom su primetili tek nekoliko “švercera”.

Od pretprošlog ponedeljeka kontrolori bukvalno “spavaju” u autobusu na liniji 96, pa su tako na ovoj trasi bukvalno naterali svakodnevne putnike da se legalno voze.

Prema njihovom zapažanju, najrevnosniji su putnici na početnoj stanici na Trgu republike jer su svi do jednog imali važeće karte koje su “otkucali” na validatorima pre nego što je kontrolor i krenuo da šparta vozilom.

Kontrolor Dana Jovanović je tom prilikom rekla, “Primetno je da su se putnici već privikli na nas pa svakog dana ima sve više čekiranja što je i naš prvenstveni cilj. Ljude koji nemaju kartu zamolimo da je kupe kod vozača i većina to i prihvati. Naravno, ima i onih koji se inate ili bojkotuju. Međutim, oni na kraju ipak izađu iz vozila, a vremenom ih je i sve manje“.

Zanimljivo:  Posetite sutra humanitarni koncert za pomoć u lečenju Alekse i Veljka iz Borče

Bele majce u znaku leta

Stalna kontrola

Od kad je na snazi pojačan sistem kontrole karata, na linijma gradskog prevoza 7, 9, 13, 16, 23, 25, 83, 88, 95, 96 i 73 sada svako vozilo pored vozača ima i svog kontrolora.

Kada grad Beograd bude zaposlio novih 700 kontrolora a to se očekuje do 15. jula, možemo očekivati da će u svim autobusima biti po jedan kontrolor.

Od 26. juna svi kontrolori nose bele majice sa oznakom grada i natpisom “Kontrola”. Putnici hteli ili ne su jednostavno morali prihvatili i ovu novinu.

“Ne smeta mi što su kontrolori non – stop u vozilu, ali me nervira što čekam autobus svakog dana po pola sata. Takođe, većina autobusa su prljavi i bez klime, a ja koja uredno plaćam kartu očekujem da to ne bude tako”, objašnjava putnica Milunka Ilić.

Zanimljivo:  Da li ste znali: možete se voziti autobusom za samo 1 dinar!

“Nemam ništa protiv kontrolora jer konačno mora da se uvede red u gradski prevoz kako bismo imali bolja vozila”, rekla je Danijela Cvetković-Pavlović

Interesantno je da kako se 96-ica približavala Borči tako su na stanicama ulazili putnici kojima nije bilo baš drago što vide kontrolora.

Nekolica je prihvatila preporuku da kupi kartu kod vozača, dok su su drugi izlazili na narednoj stanici, naravno bilo je i onih koji jednostavno vole da se prepiru.

Ovom prilikom vas pitamo, da li se slažete da kontrola treba biti u svakom autobusu kako bi naplata karata bila bolja a samim tim mi bolji gradski prevoz? Ili jednostavno treba da dobijemo besplatan prevoz i tako budemo jedinstveni u Evropi i Svetu?

Povezane teme:

13 komentara

  1. Naravno da bi trebali da uvedemo besplatan, to jest, 100 % subvencionisan javni prevoz, ali pre toga da skinemo sve pijavice sa javnog prevoza i pohapsimo sve one koji godinama unazad pljačkaju i uništavaju javni prevoz

  2. E da vas vidim smradovi kako naplacujete karte od navijaca Rada, onda pristajem na to da i od mene trazite. Uvucite se jos DJilasu, samo vam tabani vire. UKINIMO BUS PLUS! Bus plus u dzepu Djilasovcima, a minus Beogradu! Spremljene su oplemenjene motke za vas – dodjite ne Banjicu!

  3. Pod ovim uslovima uvođenje kontrolora u svaki autobus je neopisiva budalaština. Pazite, uskoro će u svakom vozilu biti i aparat i kontrolor?! Sredite stanje u GSP-u, izbacite Busplus i cene će same da padnu i to drastično. A s obzirom na materijalno stanje korisnika prevoza, blizu je pameti da se ozbiljno porazmisli o besplatnom prevozu. Para ima, pitanje je samo gde one završavaju?

  4. Ne bi smo bili jedinstveni u Evropi i svetu po besplatnom prevozu, prvo saznajte neke cinjenice o tome, a onda napisite clanak i postavite pitanje! Prevoz je katastrofalan, skoro sam 77 cekala tacno sat vremena, a 89 pola sata, za takvu uslugu ako nista drugo, makar cena treba da bude veoma niza i pritom besplatan prevoz za srednjoskolce i studente, kao i nezaposlene! Ali naravno, najbitnije je da neko uzme pare, kao i uvek u ovoj zemlji!

  5. Prevoz se vec placa iz gradskog budzeta. 72 dinara je previse. 3200 za zaposlene, 15% plate vasih sugradjana sto rade ne bas srecne poslove? Ispada da je ekonomska cena karte 300 dinara? Kada bi se smanjila kradja, 20 dinara bi bilo prihvatljivo za jednu voznju.

  6. Лобисти, потпуни сте аматери или сте инструисани да пишете ове чланке тако како их пишете. Ово је списак градова у којима је и у Европи и у свету бесплатан градски превоз http://freepublictransports.com/city/

  7. Бесплатан превоз! Нећу олигархију да хара и зарађује милионе евра на бесмисленом послу! Нека плаћају само запослени. Остале категорије нека не буду обухваћене.

    • Koji zaposleni covece, ja sam zaposlen, imam solidnu platu i ne mogu da priustim besmislene cene JAVNOG gradskog prevoza.

    • ja sam za da penzioneri placaju isto ko i zaposleni jer oni imaju i d0o 70000penziju neki i vise a placaju 400 dinara godisnje pa se jos zale kako nemogu da sednu a ja sa dettom od 3 god ne mogu da udjem u bus od njih sto placam svaki mesec 3200 gde je tu pravda znaci zaposleni su ugozeni a pogotovo nezaposleni koji treba da daju neznam 1200 valjda mesecno a nemaju nikakva primanja pa ode cega ce da daju

  8. Besplatan prevoz! Plate u Srbiji nisu dovoljne da se prezivi! Da ne ocekuje mozda drzava da svi gradjani (koji se ne bave kriminalom) rade po dva posla da bi hranili decu?

  9. Пре свега, мора се укинути БусПлус систем. Колико је све у вези са том фирмом криминално можете сазнати на страници http://www.cins.org.rs/?p=10627 , као и на многим другим, Превоз је јаван, те би требало бити бесплатан (што значи да га финансирају порески обвезници, што је делом и сад случај ) или да карте буду јефтиније, али тако да новац од продаје иде ГСП-у, који би даље улагао у бољи превоз (на пр. да аутобус издржи узбрдицу а да се не поквари).

Ostavite odgovor

Vaša email adresa neće biti objavljena.

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Poslednje iz Vesti

Idi na Vrh