Leva Obala Beograda Info – LOBI kao HOBI

Beogradjani dobil novi "Kucni red", 27.05.2013.

Beograđani dobili novi „Kućni red“

u Vesti od

„Beokom servis“, služba za komunikaciju i kordinaciju odnosa sa građanima, obradovala je Beograđane novim izdanjem šaljivog, vickastog plakata  „Kućni red“ namenjen stanarima beogradskih zgrada.

Beograđani su dobili novi kreativni plakat gde su prikazane obaveze stanara, pravila kućnog reda.

Plakat je naišao na pozitivnu reakciju građana jer je Dobrivoje Boba Živković, uz duhoviti grafički prikaz, prikazao 22 tačke Odluke o kućnom redu.

Đorđe Belamarić, direktor Bekom servisa izjavio je sledeće:

Prethodno izdanje plakata izazvalo je izuzetno veliku pažnju Beograđana pa smo želeli da unapredimo, dopunimo izdanje novim brojevima telefona nadležnih službi kao i informacijama. Važno je napomenuti da smo od februara integrisali, kordinirali svoje poslove sa Komunalnom policijom, tako da pozivanjem Beokom servisa odmah se uspostavlja veza sa dotičnom službom. Na plakatu su navedeni brojevi gradskih komunalnih preduzeća koji su od značaja za život u gradu“.

Zanimljivo:  "Verski simboli Srbije" - Konkurs za izložbu fotografija u CK "Vlada Divljan"

Služba za komunikacije i koordinaciju odnosa sa građanima osnovana je aprila 2003. godine kao deo Gradske uprave grada Beograda s ciljem unapređenja i sistematskog vođenja poslova odnosa sa javnošću kroz sve dostupne komunikacione kanale. Njeni osnovni ciljevi jesu vršenje stručnih, operativnih, organizacionih i administativno-tehničkih poslova koji se odnose na rad “Informativnog centra” i “Beogradskog pozivnog centra.”.

Ali najvažniji zadatak jeste komunikacija sa građanima, izdavanje publikacije u oblasti ostvarivanja prava građana na komunalne usluge, prikupljanje podataka o stanju gradskih komunalnih sistema i slično.

Bekom servis može se pohvaliti pozitivnom statistikom kao i rezultatima jer tokom 2012. godine, primljeno je 40. 000 poziva, a od februara 2013. godine uključena je komunalna policija u ovaj sistem. Bekom servis radi 24h svih sedam dana u nedelji. Njegov rad opisuje sistem u kojem nema zauzetih linija, razgovori se snimaju kako bi se kontrolisao rad operatera i kako ne bi došlo do nesporazuma u komunikaciji sa građanima. Broj operatera je trenutno povećan jer se očekuju oko 200.000 poziva građana.

Zanimljivo:  U dvorište sugrađanke sleteo labud, nadležnih za pomoć nema

Beograđani dobili novi Kućni red 27.05.2013Šaljivim plakatom (slika desno), Beokom servis na simpatičan način podseća građane na njihova prava i obaveze, što je naišlo na pozitivnu reakciju građana. Od svih plakata koji se postavljaju po beogradskim zgradama, ovaj kreativni plakat je najmanje oštećivan. Svoje besplatne primerke možete prezeti u prostorijama Beokoma, Tiršova 1 ali radi se i na ostvarivanju saradnje sa beogradskim opštinama gde ćete takođe moći da preuzmete “Kućni red”.

Nadamo se da će građani ispoštovati kućni red jer poštovanje istog pokazatelj kulture nas samih. Očekujemo da kućni red obezbedi mirniji život i da komunalna policija neće imati sluha kao i opravdanja za one koji ga ne poštuju.

Povezane teme:

1 komentar

  1. Interesuje me ko i kako treba da postuje odredbe iz kucnog reda. Ukucnom redu pise da zajednicke prostorije izme]u ostalog nemogu da se izdaju u zakup. Da li je to tacno i kome se obratiti u koliko se to ne postuje.

Ostavite odgovor

Vaša email adresa neće biti objavljena.

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Poslednje iz Vesti

Idi na Vrh