in

ANKETA: Da li podržavate predlog ekspres linije 85E?

Prošle godine, kada je otvoren bulevar koji povezuje Tošin bunar i Most na Adi, sinula nam je ideja oko ekspres linije 85E, koja bi povezala Borču i Banovo brdo, preko Bežanijske kose.

Ali pre toga da krenemo od samog početka…

Neposredno pre puštanja u saobraćaj i otvaranja Pupinovog mosta smo pisali o mogućim linijama preko istog u okviru našeg tadašnjeg specijala.

Bilo je raznih predloga sugrađana, autobus od Borče do Zemuna, od Padinska Skele do Zemuna, Borče do Novog Beograda, Koteža do Zemuna i tako dalje (sve predloge možete pogledati ovde).

Naravno, ništa od pomenutog nije ni razmatrano, već je Sekretarijat za saobraćaj produžio liniju 85 od Banovog brda do Borče, preko Zemuna i Novog Beograda.

Bilo nam je drago jer smo dobili alternativu posle 79. godina i mogućnost da dođemo „do grada“ mimo Pančevca.

Međutim, sada posle četiri godine, linija 85 nije pretrpela nikakve promene, niti u trasi, niti u redu vožnje, niti u broju polazaka…

Građani su ogorčeni isto toliko vremena, jer je od prvog dana bilo nemoguće ući u autobus u jutarnjim časovima, a autobusi su zbog dužine trase stalno kasnili itd.

Možda su imali razumevanja svih ovih godina ali više očigledno nemaju. Više o tome ovde.

Iskreno se nadamo da će se neko iz Sekretarijata za saobraćaj Grada Beograda oglasiti povodom apela sugrađana.

A dok se to ne desi, imamo jedan predlog pa nas zanima vaše mišljenje…

Uvođenje ekspres linije 85E kako bi brzo stizali od Borče do Zemuna, Novog Beograda i Banovog brda.

Trasa linije bi u većem delu bila ista kao i linije 85, odnosno od okretnice u Borči do Pupinovog mosta i od Mosta na Adi do okrenice na Banovom brdu.

Razlika bi bila samo što bi ekspres linija nastavila pravo od Pupinovog mosta, pored lakat krivine za Novi Sad, pored Kvantaša i dalje pored Bežanijskog groblja do Tošinog bunara i dalje bulevarom preko Mosta na Adi.

U pomenutom delu puta bi se koristile postojeća stajališta javnog gradskog prevoza. Bilo bi potrebno dodati samo dva nova kako bi mogla da se vrše presedanja. Verujemo da bi pomenuta linija bila duplo brža od postojeće, jer bi se izbegle česte gužve kroz Zemun i Novi Beograd.

Anketa

Takođe, vas pozivamo da promokentarište šta mislite o predlog, bilo u komentarima ispod ili na našoj Facebook stranici.

9 komentara

Odgovori
  1. Najvažnije je uvesti jos neku liniju kojom bi se prevezli preko Dunava, a posle imamo vise izbora (17,83…). Ovako imamo samo jednu mogucnost.

  2. Najbitnije je da imamo još neku alternativu da se prevezemo preko Dunava. Uvesti jos jednu liniju od početne Borča 3 do Zemuna, a onda imamo više varijanti da stignemo do odredišta…17,83…

  3. Najbolje bi bilo da se uvede linija do OKRETNICE 18 I 83 iz Borce jer najvise putnika ide iz Borce do Banatske bar na 10 minuta u spicu!

  4. Bilo bi super kada bi građani naselja Kotež dobili još jednu liniju, jer nam na liniji 43 autobusi kasne, stalno su prepuni da ne može da se uđe itd…

  5. Dragi Lobisti, verujem da u Dir. za javni prevoz i Sek. za saobraćaj idu logikom da linija pokrije što više potencijalnih destinacija ka kojima se kreću ljudi i iz Borče na dnevnom nivou. Ekspres linija bi značila samo onima koji idu direktno ka B. Brdu, Bežaniji ili eventualno delu NBG oko Bulevara Heroja sa košara. Ukoliko mislite da bi ovaj autobus bio korišćen masovno, to je najbolji argument da se uvede, a mislim da bi za to neko morao da uradi neku vrstu brojanja putnika (pretpostavljam da postoji i neka vrsta matrice ili softvera za optimizaciju). Sa druge strane, to što nema odgovora od Sek. za saobraćaj govori dovoljno, da oni naprosto izbegavaju komunikaciju sa građanima, u šta sam se lično uverio na desetine puta….

  6. Samo da se uvede linija od Borce(centar 3) do Zemuna(okretnica 18 i 83).Tu je najveca frekvencija ljudi.Masovno presedaju na druge linije na prvoj ili drugoj stanici posle mosta.Recimo kao primer moze da posluzi resenje u Ovci.Linija 105(Ovca-Bogoslovija)i kraca linija 105 L (Ovca-Borca).Mislim da bi to resilo ili bar dosta ublazilo postojeci problem za sve sugradjane.

  7. Dobra ideja’ samo cisto sumnham da ce se ostvaritiTrebalo bi predloziti i da npr 105 l ‚ ide od Borca raskrcsa trasom linije 104 do one pekare Dule pa da skrene desno pored OS skole Stevan Sremac. pa onda levo da skrene kod vodovoda pa pored ulaza na groblju pa opet desno pa levo kod toplane do okretnice. Tu trasu koriste vozaci kada sa vozilima sa okretnice idu u garazu. Ili druga ideja da 105 l ide od Ovce do Crvenke . Time bi bolji prevoz i cesci imali stanovnici stare Borce, Crvenke

  8. liniju 95 svaka treca da ide kao exspres jer na Zrenjanskom putu na stanicama staju bez potrebe,pojacati liniju 43 i problem 90% rjesen.

Leave a Reply

Kotež još uvek bez struje, isto snašlo i Mokri Sebeš

Nadlažni od taksiste saznali da sugrađani iz Koteža i Krnjače danima nemaju struju