U petak 5. juna pod napon je puštena novoizgrađena kontaktna mreža, dok je 7. juna obavljeno prebacivanje saobraćanja vozova na novi železnički kolosek na međustaničnom rastojanju Ovča–Pančevo.
Kompanija „RŽD Internešenel“ završila je prvu fazu izgradnje drugog železničkog koloseka na deonici Pančevački most — Pančevo Glavna na pruzi Beograd—Pančevo a juče je izvršeno prebacivanje kretanja vozova na novi železnički kolosek na deonici od stanice „Krnjača“ do km 15+882 na međustaničnom rastojanju Ovča — Pančevo Glavna.
Oko 8 km nove pruge i 37 novih skretnica predato je na korišćenje „Železnicama Srbije“.
Kako se navodi u saopštenju, ovo prebacivanje omogućuje „Železnicama Srbije“ da već sada koriste veći deo kompletne deonice za poboljšanje kretanja vozova između Beograda i Pančeva i da „RŽD Internešenel“ pristupi realizaciji sledeće faze građevinsko-montažnih radova na objektu, koja podrazumeva remont veštačkih objekata i postojećeg železničkog koloseka.
Projekat modernizacije pruge Beograd—Pančevo u vrednosti od više od 90 miliona dolara realizuje kompanija „RŽD Internešenel“ na osnovu sredstava iz Ruskog državnog izvoznog kredita odobrenog Republici Srbiji u iznosu od 800 miliona dolara.
Kredit je odobren za rekonstrukciju postojećeg koloseka, izgradnju i elektrifikaciju novog koloseka na deonici dužine 16 km, kao i za izgradnju železničke infrastrukture duž trase.
Tacno je da ce vozovi ici novim kolosekom i do 120km na sat ,ali zato u povratku starim kolosekom ce i dalje ici 40km na sat.