Nešto više od 38.000 dinara ili oko 320 evra koštao je svaki komplet uniformi koju su dobili svi vozači u GSP „Beograd“. Najveći gradski prevoznik moraće da izdvoji još oko 17,5 miliona dinara ili 145.000 evra za cipele zaposlenih.
Svako od vozača će u svom kompletu zadužiti: jednu jaknu, po dvoje letnjih i zimskih pantalona, tri košulje, tri letnje majice, te kravatu i kačket. Najskuplja stavka na spisku je univerzalna, tamno plava jakna koja košta 9.960 dinara sa PDV-om, a istu cenu dele kravata i kačket koji su najjeftiniji i koštaju po 714 dinara sa PDV-om.
Kada se sve sabralo, GSP “Beograd” je za uniforme bez obuće, firmi “Beteko“ platio 108 miliona dinara.
Za 10.000 dinara se može kupiti veoma dobra firmirana zimska jakna – glasio je komentar sugrađanina kada je video cenovnik po kojem je GSP nabavio uniforme.
Posebno treba uzeti u obzir da su ovo veleprodajne cene koje bi trebalo da budu 20-30 odsto niže pošto se kupuje čak 2.800 komada.
Posle prvog propalog tendera za obuću, GSP je raspisao drugi, a i na njemu je pobedila firma „Beteko“ koja je dobila posao vredan 14,49 miliona dinara, ali bez PDV-a.

Kako stoji u zvaničnoj dokumentaciji, „Beteko“ je pobedio jer je ponudio cenu od 5.100 dinara po paru cipela bez PDV-a, odnosno oko 6.000 dinara ili 50 evra sa porezom (treba uzeti u obzir da je ovo veleprodajna cena).
Ova firma će tako isporučiti 2.764 pari muških cipela po toj ceni, ali i 79 pari ženske obuće koje su nešto jeftinije i bez PDV-a koštaju 5.000 dinara.
Rok isporuke je 30 dana od zaključenja ugovora, pa bi vozači GSP „Beograd“ mogli početkom proleća da imaju kompletiranu uniformu. A svaki komplet će, sa cipelama, koštati 370 evra.
U potpunosti se slažemo da vozači zaista treba da imaju uniforme! Ipak, ako se uzme u obzir da i oni voze u katastrofalnim uslovima za rad, u prljavim i ruiniranim vozilima, postavlja se pitanje šta je prioritet.