in

Trasa buduće linije 82

Trasa buduće linije 82 od Borče do Bloka 44-2016

Kao što znate sinoć smo ekskluzivno saznali da će na levoj obali biti uvedena nova linija 82 umesto dosadašnje 85-ice.

Nova produžena linija 82 saobraćaće od Borče III, preko Pupinovog mosta, kroz Zemun i Bežanijsku kosu do okretnice u Bloku 44 na Novom Beogradu.

Linija 85 biće skraćena na staru rutu od Pohorske do Banovog brda što znači da uvođenjem nove linije dobijamo drugu rutu i krajnju lokaciju.

Predložene su tri varijante nove mreže linija a drugih izmena u javnom prevozu na levoj obali neće biti osim prelaska na liniju 82 koja je u svim varijantama.

Uspeli smo da dođemo do trase buduće linije 82 koju možete videti ispod.

Trasa nove linije 82 – Borča-Blok 44 (Novi Beograd)

Trasa nove linije 82 - Borča - Blok 44 (Novi Beograd) - 2016

Blok 44 – Nehurova – Jurija Gagarina – Gandijeva – Ljubinke Bobić – Norveška – Marka Čelebanovića – Nedeljka Dobrovića – Tošin bunar – Studentska – Pariske komune – Bulevar Mihaila Pupina – Aleksandra Dubčeka – 22. oktobra – Vrtlarska – Ugrinovačka – Banatska – Cara Dušana – Pupinov most – Severna tangenta – Zrenjaninski put – Bratstva i jedinstva – Bele Bartoka – Borča III.

8 komentara

Odgovori
  1. Postovani,
    ovo bi bilo odlicno da krece od Koteza ovako od koteza mora da se promeni 3 prevoza da bi stigao preko Pupinov mosta do Zemuna ili Novog Beograda. Od Krnjace dva.
    Hvala puno.
    Mirka

  2. Napravili onakav most, spojili 2 dela grada za koje je pre bilo potrebno sat vremena da bi se sada maltretirali sa samo jednom linijom preko istog mosta na 15 minuta. Ne treba dirati 85 nikako, samo pojacati polaske na makar 10 minuta zbog velike frekfentnosti putnika. I uvesti jos 1 liniju makar od Koteza do Saobracajne u Zemunu makar i na pola sata isla, puno bi vise znacilo nego sto rade ovako. Pa ta linija 82 ce se opet zavrsavati u Blokovima kao i 95. Misle li ovi sa megadensa nesto, imaju li makar malo razumevanja?

  3. Podržavam predlog da polazak nove linije bude iz Koteža. Skoro da više putnika uđe u autobus na prvoj stanici na Zrenjanincu nego što ih već ima u autobusu. Bilo bi ih još više da do pomenute stanice ne treba koristiti još dva prevoza.
    Putnici iz Borče već imaju tri linije koje izlaze na Zrenjaninski put ( 95, 96 i 105L ) pa im i nije neki problem doći do trase nove linije broj 82.

  4. ovo moze smisliti samo malouman!!!
    pa i sada imamo odlicnu liniju 95 za blokove, a 85 osim sto je povezivala Zemun povezivala je i Banovo brdo, a ko treba u blokove lako presedne, cime mislite sad za Banovo,sajam Adu i slicno….

  5. Одлична иницијатива. Од Котежа до окретнице у Банатској и интервал на бар 10 минута учинио би ову линију веома исплативом. Остале форме, укључујући садашњу, су лошија алтернатива.
    Не мора да иде кроз Борчу, нама из Борче је то лаких пар станица преседања. А у будућности неким новим и краћим путем, опет може и кроз Борчу.
    Тренутно Борча трпи. Има више превоза него инфраструктуре, споро иде све. Нема увучених стајалишта, аутомобили чекају укрцавање аутобуских путника.
    Ако нема окретница, нека граде.
    172 милиона за Косанчићев венац и његових пар стотина становника, само недавно. А ни једна вредна инвестиција за сигурно преко 100 000 становника леве обале, ма ни основно, ни просто одржавање…
    Треба да почнемо да тражимо много, МНООГООО више. И то МНООООГОООО агресивније. Када њих већ није срамота. А два мандата већ из Борче председници општине, из различитих странака…и ништа. Баш, баш ништа.

Leave a Reply

EKSKLUZIVNO: Od 1. januara nova linija 82 umesto 85-ice - 2016

EKSKLUZIVNO: Od 1. januara nova linija 82 umesto 85

I večeras prskaju komarce na levoj obali