in

Šverceri gospodare gradskim prevozom

Šverceri gospodare gradskim prevozom - 2014
Šverceri gospodare gradskim prevozom - 2014

U Beogradu je zabeležno sve više švercera u gradskom prevozu a loša naplata karata opravdana je nakaradnim sistemom „Bus plus“ koji nije uspeo da obezbedi prihode Gradu Beogradu.

Dok grad raspiše tender za novog operatera i samim tim postane većinski vlasnik, putnici u gradskom prevozu gotovo da ne overavaju svoje „Bus plus“ karte.

U martu je prodato 237.858 dopuna personalizovanih „Bus plus“ kartica – čak 15 % manje nego pre samo četiri meseca. A rezultat je još negativniji ako se zna da je marta 2012. realizovano čak 341.371 dopuna, odnosno 44 % više nego prošlog meseca.

Da je naplata karata ispod zadovoljavajućeg nivoa i da je loš sistem argument za raskidanje ugovora sa „Apeksom” slaže se i sekretar Privremenog veća Goran Vesić.

„Imali smo intenzivne pregovore prošle sedmice sa zastupnicima turske kompanije koja je vlasnik ‘Bus plusa’ ali dogovor nije postignut. Zato su počele pripreme za raspisivanje tendera za novog operatera. Grad će biti većinski vlasnik jer je to što nije imao udela u ‘Bus plusu’ i bio osnovni problem”, kaže Vesić.

Prema rečima Gorana Vesića, promenom vlasnika „Bus plusa“ Beograd bi mogao da dođe do većih godišnjih prihoda od naplate karata za gradski prevoz u iznosu od 200 do 300 miliona dinara.

Sistem će najverovatnije pripasti gradu što će povećati naplatu karata, obezbediti veće investicije i uvesti više reda u gradski prevoz.

5 komentara

Odgovori
  1. Направите анкету колико њих чак и ако имају користе бус-плус картицу(куцају, прислањају шта год)

  2. Ja sam siguran da svako ko ide za centar beograda.a ima stalno zaposlenje poseduje povlasticu,a sta sa nama mladima koji nemamo posao niti novca dok nam roditelji rade za minimalac,a moramo da predjemo pancevacki most ko da svi nebi voleli da imaju para da plate i da nestrahuju da li ce im kontrola uci ili ne kad politicari prestanu da zastupaju interese tajkuna koji ih finansiraju,a ujedno i nas zaposljavaju(porobljavaju za minimalac)
    onda i oni mogu da ocekuju povecanje naplate u javnom prevozu,do tad od 25.000 plate dati 4000 za posvlasticu ako imate posao znaci,za hranu isto toliko vama neostane 15.000 plate pa vi vidite kako se zivi u Beogradu,pogotovo mladi koji sa ovim trebaju da zasnuju porodicu i osamostale se,ako se ovo nastavi negine nam izumiranje svake god nas je manje za 45.000 i taj tredn se uveliko nastavlja pa nek politicari odluce dok nebude kasno posle nece imati ko da glasa za njih kad nas vise nebude bilo.

  3. GSP ucenjuje putnike jer su jedini u gradu a ne uzimaju u obzir da kupljena karta znaci ugovor izmedju putnika i prevoznika, pogotovo unapred placena mesecna karta.

    Da li je u redu da se plati mesecna karta za autobus koji se ne pridrzava reda voznje, koji je pretrpan, sa neljubaznim, u 99 % slucajeva BAHATIM vozacima koji psuju, vicu na putnike. staju izmedju stanica atraktivnim pripadnicama lepseg pola dok druge maltene gaze…

    Nas narod ne koristi pravo prigovora i reklamacije pa GSP misli da moze da radi sta hoce.

    Kakav je kvalitet prevoza i sadasnja naplata je prevelika!

    Za ovaj kvalitet prevoza ( neredovan, prljavih podova i pocepanih sedista) jedini adekvatan vid prevoza je BESPLATAN PREVOZ ZA SVE.

  4. Blespatan prevoz gradjanima je najmanje sto mogu da nam daruju.Koliko su veliki nameti i porezi,a PDV baska ,najmanje sto moze da se ucini je barem da ljudi koji se skoluju ne placaju jos i to (osnovci,srednjoskolci,studenti) ,ali i oni nezaposleni naravno.Uopste sve tranzitne glupe gardjana,kao i one osetljive. Bolje da umanje najveci problem,a to je korupcija,pa nece morati da se sekiraju o tome kako sto vise novca da prikupe od sirotinje.

Leave a Reply

Zrenjaninski put: Taksista doživeo infarkt tokom vožnje, sleteo sa puta i poginuo - 09.04.2014

Zrenjaninski put: Taksista doživeo infarkt tokom vožnje, sleteo sa puta i poginuo

Partizan pobedio PKB u Padinskoj Skeli

Padinska Skela ugostila Partizan posle 17 godina